Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Marketing Senior Specialist

Personality Personnel Consulting

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Rekrutujemy dla

Nasz Klient to międzynarodowa instytucja finansowa, należąca do jednego z wiodących i najbogatszych banków europejskich, obecna w blisko 10 krajów Europy i zatrudniająca ponad 6 tys. pracowników.

Firma działa w obszarze kredytów i leasingów dla klientów detalicznych oraz MSP.

W związku z rozwojem firmy, tworzeniem nowych kanałów sprzedaży online, projektów sprzedażowych w oparciu o e-commerce oraz rozszerzeniem portfolio o nowe produkty, firma poszukuje zaangażowanej osoby na nowe stanowisko:

Digital Marketing Senior Specialist.

Firma poszukuje otwartej i odważnej osoby, eksperta w obszarze digital marketingu i jednocześnie kreatora i pasjonata nowych koncepcji.

Wybrana osoba będzie samodzielnie planować działania marketingowe, prowadzić kampanie reklamowe, realizować i analizować testy, optymalizować wskaźniki i in.

Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego, dodatkowo preferowana znajomość języka francuskiego.

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie kampanii retencyjnych w ujęciu wielokanałowym

  • planowanie, realizacja i analiza testów A/B w kampaniach CRM

  • optymalizacja współczynnika konwersji

  • inicjowanie i realizacja działań w celu zwiększenia LTV klientów

  • budowanie scenariuszy marketing automation

  • rozwój narzędzi marketing automation

  • konfiguracja i utrzymanie narzędzi digital marketingu

  • optymalizacja segmentacji i komunikacji z klientem

  • przygotowywanie raportów z działań, we współpracy z działem analiz

Wymagania pracodawcy

  • min. 3 lata doświadczenia z obszaru zarządzania kampaniami CRM i digital marketingu

  • znajomość narzędzi marketing automation

  • bardzo dobra znajomość zasad marketingu bezpośredniego

  • doświadczenie w zarządzaniu kampaniami online

  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne

  • doskonała organizacja pracy

  • znajomość MS Excel, Google Analytics, GTM, Google Optimize, Google data studio, HTML, Hotjar

  • otwartość, innowacyjność, poczucie humoru

Pracodawca oferuje

  • samodzielną pracę, bez ciągłej kontroli i poczucia stresu

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy praktycznej w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • autentyczną możliwość kreowania polityki marketingowej firmy i uczestnictwo w tworzeniu strategii

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia wynagrodzenie stałe

  • pracę hybrydową na cały etat w regularnych godzinach, umowę o pracę

  • opiekę medyczną i dodatkowe benefity

  • wysoką kulturę współpracy, pełną szacunku dla pracowników i partnerów

  • wsparcie i doradztwo na każdym potrzebnym etapie

  • wszystko w miarę swoich możliwości, co może przyczynić się do poczucia komfortu pracy i spełnienia zawodowego kandydata