Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Marketing, Social Media & PR Specialist

EVERETH PUBLISHING sp. z o.o.

EVERETH PUBLISHING sp. z o.o.

Wał Miedzeszyński 414/11

Wawer

Warszawa

Twój zakres obowiązków

• Szeroko pojęta komunikacja w zakresie kanałów elektronicznych (współpraca w działem redakcyjnym w zakresie contentu, kampanie własne i klienckie).

• Zarządzanie i budowa planów komunikacji dla realizowanych projektów obejmująca wszystkie możliwe kanały dotarcia.

• Pozyskiwanie, konfigurowanie i zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) i w sieci Google oraz na portalach tematycznych.

• Pozyskiwanie, nadzór nad budżetem działu digital oraz opracowanie harmonogramu realizacji dla poszczególnych etapów.

• Realizacja działań organicznych – współprowadzenie fanpage'y i innych aktywności w mediach społecznościowych we współpracy z zespołem redakcyjnym.

• Bieżąca współpraca z mediami (PR) współpracującymi w ramach prowadzonych przez nas projektów.

• Tworzenie tekstów na potrzeby prowadzonej komunikacji.

Nasze wymagania

• Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie problematyki kanałów o charakterze medycznym i zdrowotnym.

• Wiedza z obszaru pozycjonowania stron internetowych (SEO).

• Podstawowa znajomość narzędzi do zarządzania kampaniami (Facebook Ads Manager, Google Ads, LinkedIn Ads, Instagram Ads Manager, Twitter Ads).

• Znajomość (chociaż w podstawowym zakresie) Google Analytics i Google Tag Managera.

• Umiejętność pisania tekstów przy zachowaniu poprawności ortograficznej i interpunkcyjnej w języku polskim oraz angielskim.

• Umiejętność logicznego, analitycznego myślenia oraz analizy danych.

• Raportowanie i przygotowywanie statystyk miesięcznych.

Mile widziane:

• Doświadczenie w zakresie realizacji e-kampanii dla klientów sektora pharma.

• Znajomość co najmniej podstaw technologii internetowych (CMS – WordPress).

• Wiedza z zakresu projektowania wysoko-konwertujących treści.

To oferujemy

Umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia, w zależności od preferencji pracownika.

◾️ Ciekawe, kreatywne projekty.

◾️ Pracę w młodym, kreatywnym zespole, w niekorporacyjnej atmosferze.

◾️ Stabilność zatrudnienia.

O nas

Evereth Publishing to wydawnictwo naukowe i organizator konferencji medycznych z 12-letnim doświadczeniem. Wydajemy książki i czasopisma naukowe, tworzymy portale medyczne, a także ogólnopolskie i regionalne wydarzenia dla lekarzy, pielęgniarek i zawodów pokrewnych.