Oferta pracy

2020/15/MHD
Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez eRecruitment Solutions sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa lub nie są niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe) lub dane niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (np. Twoje oczekiwania finansowe, termin rozpoczęcia pracy/świadczenia usług) przetwarzamy, aby wypełnić ciążący na nas obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) lub ze względu na ich niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i ich podanie będzie konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
eRecruiter

Digital Marketing Specialist

eRecruiterO firmie

6 000‐7 000 zł brutto / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Prosta 68, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 16 gru 2020
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

eRecruiter

Prosta 68

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Marketing Automation

  • CRM

  • CMS

  • Google Analitycs

  • Tag Manager

  • Search Console

O projekcie

eRecruiter to kilkadziesiąt wyjątkowych osób, które wspólnie tworzą najczęściej wykorzystywany w Polsce system rekrutacyjny. Zaufało nam już ponad 1400 firm (od wielkich międzynarodowych korporacji po małe firmy rodzinne). Na co dzień dokładamy starań, by pracodawcy rekrutowali skutecznie, a dla kandydatów cały proces był przyjazny. W jaki sposób? Dzięki dostarczaniu najlepszych rozwiązań technologicznych, ciągłym edukowaniu naszych użytkowników oraz dostarczaniu tak wysokiej jakości obsługi klienta, że trudno znaleźć lepszą w tego typu rozwiązaniach ;) Znamy się na swojej pracy i wiemy, co chcemy osiągnąć. Razem chcemy tworzyć najlepsze rozwiązanie typu SaaS na rynku! Jeżeli szukasz miejsca z pozytywnymi ludźmi "na pokładzie", które da Ci możliwość wykazania się, jesteś coraz bliżej do zaaplikowania:)

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych

  • Samodzielne tworzenie i promocja materiałów edukacyjnych w celu pozyskiwania nowych leadów, subskrybentów oraz budowania świadomości marki

  • Tworzenie i optymalizacja automatycznych programów e-mail marketingowych (ang. nurturing programs)

  • Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników

  • Koordynowanie projektów i kampanii marketingowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami, zewnętrznymi influencerami, ekspertami z branży oraz współpracownikami

  • Planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań usprawniających realizację projektów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku

  • Wiedza I doświadczenie z zakresu SEO, inbound marketing, lead generation, lead nuruting,

  • Lekkie pióro, zdolność tworzenia jakościowych i angażujących treści dla odbiorcy biznesowego

  • Bardzo dobra organizacja pracy, planowania i prowadzenia projektów samodzielnie oraz przy udziale współpracowników

  • Zdolności analityczne pozwalające na zbieranie, analizę i wyciąganie wniosków z prowadzonych kampanii marketingowych

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami Google (Analytics, Tag Manager, Search Console)

  • Praktyczna znajomość programów Power Point, Word, Excel

  • Umiejętność współpracy w zespole

  • Znajomość angielskiego na poziomie B2 (umożliwiająca przygotowanie np. prezentacji z wynikami działań)

  • Proaktywna postawa tzw. „doer attitude”

  • Determinacja do osiągania zakładanych rezultatów i otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation (np. Pardot) i CRM (np. Salesforce)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • program emerytalny

  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji
1

Spotkanie z Rekruterem i Przełożonym

2

Zadanie i jego prezentacja (Przełożony i Dyr ds. Marketingu)

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje