Oferta pracy

Digital Marketing Strategist

MaspexO firmie

  • Wadowice, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 6 godzin temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.

A Ty możesz tworzyć go razem z nami!

Digital Marketing Strategist

Poszukujemy osoby pasjonującej się digital marketingiem, która wspólnie z nami będzie brała udział w tworzeniu strategii w obszarze digital dla największych polskich marek z branży FMCG takich jak Tymbark, Tiger, Kubuś, Lubella, Łowicz.

 
Potrafisz  formułować spójne i poparte danymi propozycje działań digitalowych,  nie boisz się proponować innowacyjnych, nowatorskich i  odważnych rozwiązań  oraz potrafisz do nich przekonać innych?

Badania, researche nie mają przed Tobą tajemnic? Pracowałeś w Google Analytics lub podobnym systemie i potrafisz wyciągać wnioski w oparciu o dane? Masz doświadczenie w działaniach marketingowych online i chciałbyś sprawdzić się w pracy nad najbardziej innowacyjnymi projektami marketingowymi w Polsce?

Jeśli jesteś człowiekiem z pasją, potrafisz poszukiwać rozwiązań i to szukamy właśnie Ciebie.

Kluczowe zadania:

  • tworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu dla największych marek FMCG w Polsce poprzez:
  • identyfikowanie wyzwań stojących przed markami z portfolio Maspeksu, analiza konkurencji, grup docelowych i tworzenie rekomendacji
  • rekomendowanie markom z portfolio Maspeksu rozwiązań komunikacyjnych (definiowanie insightów i touchpointów digitalowych)
  • definiowanie współczynników KPI w działaniach digitalowych
  • uzupełnienie kampanii przygotowanych przez Agencje i Partnerów zew. nieszablonowymi, innowacyjnymi pomysłami na aktywizację marek w kanałach Digital
  • ścisła współpraca z Brand Managerami
  • bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi i partnerami zewnętrznymi
  • śledzenie trendów i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
  • analiza danych oraz osiąganych efektów, współtworzenie dalszej strategii

SZUKAMY CIEBIE JEŚLI:

  • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w pracy nad różnorodnymi projektami digitalowymi
  • masz wiedzę, doświadczenie oraz wyczucie środowiska digitalowego, interesujesz się mediami cyfrowymi oraz nowinkami technologicznymi
  • posiadasz umiejętność samodzielnego zarządzania strategiczną częścią procesów digitalowych
  • znasz najnowsze trendy branżowe
  • znasz narzędzia tj. Google Analytics, Facebook Insights, Google Tag Manager,
  • potrafisz  zdiagnozować problem, syntezować wnioski i  znaleźć odpowiednie rozwiązanie,
  • w stopniu dobrym posługujesz się językiem angielskim,
  • swobodnie tworzysz zestawienia w Excelu i prezentacje w programie Power Point

ZAPEWNIAMY:

  • możliwość tworzenia strategii w obszarze Digital Marketingu dla największych polskich marek – lidera w branży FMCG,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • szkolenia na najwyższym poziomie i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
  • udział w najważniejszych wydarzeniach i konferencjach branżowych
  • zajęcia z j. angielskiego z native speakerami
  • pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna, karta MultiSport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy