Oferta pracy

Digital Media Manager

Grupa ŻywiecO firmie

Grupa Żywiec

Grzybowska 56

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Strategia, nadzór i planowanie aktywności digital dla wybranych marek

  • Koordynacja i odpowiedzialność za budżet, realizację kampanii, KPI’s i optymalizację

  • Współpraca z domem mediowym i międzynarodowymi partnerami mediowymi

  • Poszukiwanie i wdrażanie inspiracji oraz innowacji w obszarze digital

  • Budowanie efektywnego modelu współpracy z obszarze influencer marketingu

  • Współpraca z działem sprzedaży w obszarze kampanii „drive to store”, a także zespołami globalnymi w celu realizacji best practices

  • Rozwój agendy digital zgodnie ze strategicznymi kierunkami globalnej roadmapy Heineken, w tym narzędzi mierzących zwrot z inwestycji i wpływ na sprzedaż

Nasze wymagania

  • Min. 4-5 letnie doświadczenie w agencji mediowej lub obszarze digital, mile widziane w branży FMCG/Retail

  • Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu komunikacji marketingowej w dziedzinie technologii cyfrowych oraz pomiaru jej skuteczności

  • Doświadczenie w obszarze planowania mediów cyfrowych, obejmujące również znajomość specyfiki programmatic buying

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Otwartość, elastyczność, ciągła chęć uczenia się i współpracy w zespołach cross-funkcyjnych

  • Doświadczenie i umiejętność wypracowywania i wdrażania strategicznych rozwiązań w reklamie online

  • Benefity

  • Deputat piwny

  • Wczasy pod gruszą

  • Kafeteria MyBenefit

  • Opieka medyczna

  • Ubezpieczenie na życie

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Szkolenia i działania rozwojowe

  • Program Moje Ż

  • SHE Day- dzień bezpieczeństwa i zdrowia