Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1209 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Direct Response Copywriter

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Direct Response Copywriter
    Miejsce pracy: Warszawa

    Pracujesz od kilku lat w branży „Direct Marketing / Performance Marketing”? Podpisujesz się pod większością poniższych stwierdzeń?

    • Odkąd znasz litery, ciągle coś piszesz: artykuły, recenzje, slogany, nagłówki, posty, reklamy, teksty na „landingpage", newslettery, notki PR, testymoniale, twitty, "case studies”, (nie zapominając o listach do dalekich krewnych)...
    • Polecenie „nie pisz” jest dla Ciebie tym samym, czym dla Kuby Wojewódzkiego „nie mów”.
    • Analizujesz nagłówki gazet (od Faktu po Tygodnik Powszechny), treści rozrzucanych po mieście ulotek (od depilacji męskiej po wyprzedaż dywanów) oraz spamerskie maile (od viagry po "dietę słoneczną”), zastanawiając się, które z nich dobrze brzmiałyby jako reklamy AdWords.
    • Pytanie „dlaczego?” gości na Twoich ustach równie często co u 7-letniej córki naszego szefa.
    • Podobnie jak 7-letnia córka naszego szefa, stale pogłębiasz wiedzę z zakresu: "wywierania wpływu", „perswazji” oraz „emocjonalnej komunikacji".
    • To co odróżnia Cię od 7-letniej córki naszego szefa to dodatkowe zainteresowanie marketingiem i biznesem oraz brak (widocznej) emocjonalnej reakcji na krytykę.
    • Czytasz dużo. Bardzo dużo. Bardzo różnorodnej literatury: od biografii przez instrukcje obsługi sprzętu AGD na wierszach haiku kończąc.
    • Wiedząc, że „jeden obraz jest wart więcej niż 1000 słów” z radością asystujesz w pracach dobrych grafików. Dobrych, czyli nie traktujących Twojego tekstu jako nowej formy „lorem ipsum”.

    Jeśli czytasz o sobie, to czytaj dalej, gdyż to może być idealna praca dla Ciebie!

    Szukamy człowieka, który:
    (wymagane):

    1. Od kilku lat pracuje jako Copywriter w projektach typu „digital", "direct response" lub "performance marketing".
    2. Może pochwalić się portfolio, w którym znajdują się m.in. treści: długich i krótkich stron docelowych (landingpages / salesletters), serwisów www i/lub aplikacji mobilnych, kampanii e-marketingowych, reklam AdWords, reklam Facebook Ads.
    3. Doskonale rozumie pojęcia „testy A/B”, i „optymalizacja konwersji".
    4. Biegle włada językiem angielskim w mowie i piśmie.

    (mile widziane)

    1. Doświadczenie w agencji Direct Marketing / Performance Marketing.
    2. W portfolio prace w języku angielskim.
    3. Zmysł estetyczny i zainteresowanie typografią.

    Co oferujemy

    • Pracę w Warszawie, polegającą na pisaniu (co za niespodzianka! ;) wszelkich tekstów na potrzeby „digitalowego” świata, m.in: reklam (AdWords, Facebook Ads, Display, itp.), stron www i aplikacji mobilnych czy też stron docelowych (landingpages) i kampanii e-mailingowych.
    • Motywującą, natychmiastową informację zwrotną na temat Twojego pisania. Stosowane przez nas testy A/B i ciągła analiza konwersji obiektywnie odpowiadają na pytanie: „czy dany tekst jest dobrze napisany / czy zachęca odbiorcę do podjęcia oczekiwanej akcji”. Nigdy więcej nie będziesz musiał zgadywać ani się domyślać, jak dobra jest Twoja robota :)
    • Rozwój. Co prawda, w każdym ogłoszeniu rekrutacyjnym prawdopodobnie znajdziesz tego typu punkt. U nas jednak, jeśli się nie rozwijasz, to niestety wypadasz z gry. W każdym prowadzonym przez nas projekcie odpowiadamy za rezultat biznesowy, a to oznacza, że stale musimy podnosić swoje kompetencje (inaczej cała firma wypadnie z gry).
    • Mnóstwo fascynujących projektów mających potencjał (jeśli nie na zmianę świata, to przynajmniej branży lub kategorii).
    • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu (działalność gospodarcza z Twojej strony będzie niezbędna).
    • 3 miesiące okresu próbnego, który pokaże, czy nadajemy na tych samych falach. Po tym okresie kontrakt na czas nieokreślony.

    Jeśli chcesz z nami zmieniać świat, to:

    Wyślij przez formularz aplikacyjny wiadomość o tytule „Podpisuję się: Copywriter". W treści wiadomości podaj TYLKO:

    • jako pierwszą linijkę swoje imię i nazwisko
    • następnie swoje dane kontaktowe
    • oczekiwane wynagrodzenie netto (na fakturze)
    • klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
    • dołącz (jako załącznik) list w formacie Microsoft Word, w którym przekonasz nas, dlaczego jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko. Plik nazwij wg schematu: COPY-imię-nazwisko-List
    • dołącz (jako załącznik) PDF z Twoim CV. Plik nazwij wg schematu: COPY-imię-nazwisko-CV
    • dołącz (jako załącznik) plik w dowolnym formacie zawierający Twoje portfolio (nazwij plik wg schematu: COPY-imię-nazwisko-Portfolio). Możesz również podać adres do portfolio online / na Dropboxie / itp.

    Parę słów o nas:

    Iconaris możesz nazywać: agencją interaktywną, digitalową, reklamową, performance’ową, semową, socialową, wom-ową, konsultingową lub strategiczną… Mimo pozornych podobieństw, nie jesteśmy żadną z nich…

    Łączymy światy reklamy i start-upów technologicznych. Zamiast reklamy tworzymy usługi i produkty cyfrowe, przynoszące naszym klientom konsumentów lub alternatywne źródła przychodu.

    Dowiedz się więcej o Iconaris >>