Ta oferta pracy jest nieaktualna od 323 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Display & Mailing Specialist – Media Planner

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 31.07.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    iProspect jest wiodącą agencją performance marketingu na świecie. Na co dzień wspieramy Klientów – liderów sektora e-commerce oraz tradycyjnych przedsiębiorstw na całym świecie - w planowaniu, wdrażaniu i optymalizowaniu działań marketingowych w internecie. Jesteśmy innowacyjną firmą, śledzimy trendy i wykorzystujemy je w codziennej pracy.
     
    Jesteśmy częścią Dentsu Aegis Network – grupy zrzeszającej światowej klasy agencje, zachowując jednocześnie przyjazne środowisko pracy.
     
    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
    Display & Mailing Specialist – Media Planner
    Miejsce pracy: Warszawa
     

    Jeżeli chcesz poznać tajniki performance marketingu, mieć możliwość wykorzystywania kreatywnego podejścia i umiejętności analitycznych oraz pracować w dynamicznej, pełnej wyzwań organizacji - zapraszamy do nas!

     

    Zakres zadań

    • Przygotowywanie kampanii Display & Mailing (wysyłki mailingów zewnętrznych)
    • Przygotowywanie media planów
    • Wsparcie Project Managera w zarządzaniu kampanią
    • Kontakty z wydawcami i klientami oraz doradzanie klientom w wyborze rozwiązań
    • Tworzenie materiałów reklamowych
    • Współpraca z działem graficznym, analitycznym i developerskim, m.in. przygotowywanie grafik i claim’ów
    • Raportowanie wyników, wyciąganie wniosków z danych i przedstawianie rekomendacji
    • Przygotowywanie materiałów dla wydawców
    • Obsługa programów trackujących
    • Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania
    • Prowadzenie i zarządzanie kanałem display w ramach kampanii dla wybranego klienta 

    Wymagania

    • Minimum roczne doświadczenie w przygotowywaniu kampanii Display & Mailing (wysyłki mailingów zewnętrznych)
    • Znajomość systemów rozliczeń, formatów reklamowych i sposobów ich zastosowania oraz programów trackujących i adserver’ów
    • Doświadczenie w kontaktach z wydawcami i klientami będzie atutem
    • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów dla wydawców
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) – obeznanie w formułach (znajomość tabel przestawnych, wyszukaj pionowo, filtry), umiejętność estetycznego prezentowania danych
    • Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1)
    • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę
    • Zaangażowanie i nastawienie na realizacje celów
    • Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku
    • Dobra organizacja pracy - multitasking i umiejętność ustalania priorytetów oraz ich nieustannej rewizji
    • Kreatywność i dynamizm
    • Otwartość, komunikatywność i asertywność, umiejętność zadawania pytań, wskazania błędów i przekazania rekomendacji 
    • Umiejętność wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji i optymalizacji kampanii
    • Znajomość Google Analytics, systemów Doubleclick i Gemius będzie dodatkowym atutem
    • Dostępność w wymiarze pełnego etatu (40 godzin tygodniowo)

    W zamian oferujemy

    • Pracę w niesamowitej atmosferze, którą tworzy młody, dynamicznie rozwijający się zespół
    • Szybki rozwój zawodowy (szkolenia, przejrzyste ścieżki karier)
    • Możliwość nauki poprzez pracę z najlepszymi ekspertami na rynku, co potwierdzają nagrody: GOMC 2009, 2011, 2012, Effie 2013
    • Możliwość budowania kampanii dla największych polskich i zagranicznych marek
    • Atrakcyjny pakiet benefitów (pakiet sportowy, opieka medyczna)
    • Bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze (siłownia, stołówka, daycare i wiele innych)
    Wszystkich spełniających postawione wymagania i zainteresowanych prosimy o przesłanie CV klikając

    Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”