Oferta pracy

Distribution Centre Manager

Empik S.A.

  • Olimpijska 16, Sochaczew
    Sochaczew, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Empik S.A.

Olimpijska 16

Sochaczew

Twój zakres obowiązków

W tej roli będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie naszym Centrum Logistycznym.

Zależy nam na dotrzymywaniu obietnic wobec klientów, dlatego w ramach tej roli będziesz:

▪ zarządzać sprawnym funkcjonowaniem Centrum Dystrybucji z główną orientacją na poprawę wydajności i efektywności całości operacji

▪ zarządzać zespołem menedżerów odpowiedzialnym za dział liczący ok. 1 tysiąca pracowników w bardzo szybkim/krytycznym czasowo i wymagającym środowisku

▪ zarządzać i kierować planami kadrowymi, harmonogramami, inicjatywami dotyczącymi jakości, zmiany procesów i wszelkimi inicjatywami, które mają na celu osiąganie planów biznesowych

▪ mierzyć wydajność za pomocą odpowiednich wskaźników, dzielić się informacją zwrotną i rozliczać kierowników z ich pracy

▪ wspierać Liderów Zespołów w ustalaniu działaniach naprawczych, mających na celu osiąganie planów biznesowych

▪ promować najlepsze praktyki pracy we wszystkich działaniach i zmianach

▪ ściśle współpracować z działem pomocniczym (HR, kierownik finansowy, kierownik ds. obiektów, kierownik ds. bezpieczeństwa, kierownik ds. bezpieczeństwa, kierownik ds. IT) w celu budowania i zabezpieczania wsparcia i zasobów dla projektów i inicjatyw

▪ mieć odpowiedzialność za budżet (P&L)

▪ zarządzać środowiskiem pracy w taki sposób, aby zapewnić najwyższe standardy pracy w całym obszarze operacyjnym

▪ stale poprawiać jakość, eliminować błędy i zmniejszać koszty jednostkowe

Nasze wymagania

Czego potrzebujesz, aby pełnić tę rolę?

▪ co najmniej 5 letniego popartego konkretnymi osiągnięciami doświadczenia w kierowaniu rozbudowanymi zespołami operacyjnymi wyższego szczebla (środowiska produkcyjne, produkcyjne lub dystrybucyjne) w dynamicznym środowisku

▪ co najmniej 3 letniego doświadczenia w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi (powyżej 1000 osób w systemie 3 zmianowym)

▪ doświadczenia w zarządzaniu złożonymi projektami logistycznymi we współpracy z innymi działami w organizacji (dział handlowy, finanse, IT)

▪ szerokiego doświadczenia w rozwiązywaniu problemów i bardzo silnych umiejętnościami analitycznych zgodnie z wymaganiami, aby przyjrzeć się i znaleźć rozwiązania dla różnych wyzwań operacyjnych

▪ umiejętności trafnej oceny, służącej podejmowaniu kluczowych decyzji w krótkim czasie

▪ chęci do pracy z biznesie działającym w systemie zmianowym

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

Empik S.A.

Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów.

Przewiń do profilu firmy