Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

District Business Partner

Shell MobilityO firmie

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie operacyjne podległym regionem: 100+ Stacji Paliw Shell i 10+ Regionalnych Biznes Partnerów prowadzących nadzór nad Stacjami i Operatorami Stacji

  • Prowadzenie analiz i bieżące doradztwo w zakresie rodzajów działań pozwalających realizować kluczowe KPI wyznaczane dla Stacji i Regionalnych Biznes Partnerów

  • Wizyty operacyjne na Stacjach z wyznaczonymi celami zakończone podsumowaniem, planem działania i analizą biznesu regionu i Stacji (dokonywaną we współpracy z Regionalnymi Biznes Partnerami)

  • Uczestnictwo w telekonferencjach, spotkaniach i szkoleniach

  • Rekomendacje i doradztwo w zakresie ustalania i weryfikacji targetów ilościowych i finansowych dla regionów i Stacji

  • Udział w odrębnie ustalanych projektach, poprzez doradztwo oraz współpracę z działami spółek Grupy Shell

  • Wsparcie i kontrole w przeprowadzaniu inwentaryzacji towarów i środków trwałych na Stacjach, sprawdzenie poprawności zarządzania stanami towarów

  • Rekomendowanie działań minimalizujących i eliminujących nadużycia, kradzieże, zniszczenia mienia

  • Kontrola przestrzegania na Stacjach zasad HSSE i prowadzenia bezpiecznego środowiska pracy

  • Monitoring i raportowanie wprowadzonych akcji naprawczych po ocenach Tajemniczego Klienta i wynikach innych audytów

  • Wspieranie Regionalnych Biznes Partnerów nadzorujących stacje w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych, podejmowanie działań minimalizujących sytuacje niebezpieczne zarówno dla zespołów stacyjnych, dla klientów i firm współpracujących

  • Pomoc i rekomendacje w procesach rekrutacji, wdrażania i szkolenia

  • Rekomendowanie planów naprawczych dla poprawy wyniku i minimalizacji strat produktowych

  • Rekomendacje w zakresie ustalania strategii cenowej dla Stacji

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego i budowania sprzedaży

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu regionalnym w sieci retailowej

  • Dojrzały lider z rozwiniętymi kompetencjami w zakresie motywowania zespołu i zarządzania procesami

  • Umiejętność priorytetyzowania, wysokie umiejętności analityczne i koncepcyjne

  • Otwartość na podróże służbowe

  • Dobra znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzenia oraz system premiowy

  • Możliwości rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowisku pracy