Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.04.2018

    Zakres obowiązków: monitoring sytuacji Klientów; budowanie relacji z Klientami; negocjacje z Klientami poprzez kontakt telefoniczny; prowadzenie korespondencji; kontrola nad bieżącymi wskaźnikami realizacji zadań; praca zespołowa w bieżących...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.04.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: monitoring i windykacja Klientów motywowanie Klientów do zapłaty obsługa korespondencji dbałość o terminową realizację celów budowanie partnerskich relacji z obecnymi i nowymi...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.04.2018

    chęć do pracy i rozwoju (doświadczenie nie wymagane, ale bardzo mile widziane), wyczucie w podejściu do dłużnika i umiejętne dopasowaniem sposobu rozmowy, jasna i rzeczowa komunikacja z innymi ludźmi, bardzo dobrą organizacja pracy,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.04.2018

    Jeżeli... jesteś studentem/-ką lubisz rozmawiać przez telefon (mile widziane doświadczenie w call center) jesteś osobą komunikatywną i otwartą potrafisz być asertywny/-a potrafisz świetnie zorganizować swój czas pracy jesteś nastawiony/-a na...

  • Katowice, śląskie 20.04.2018

    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będą należały : realizacja założonych celów prowadzenie negocjacji telefonicznych monitorowanie prowadzonych spraw zapewnienie najwyższego poziomu obsługi ...

  • o firmie
    5 lokalizacji 20.04.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Prowadzenie telefonicznych negocjacji z klientami Motywowanie rozmówców do spłaty zadłużenia Realizowanie wyznaczonych norm w zakresie kwot odzyskanych Ewidencja podjętych działań w...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    doradca klienta ds. zadłużenia

    Tak, chcę!

  • Wrocław, dolnośląskie 20.04.2018

    Kogo szukamy? osób chcących podjąć nową pracę w stabilnej firmie osób chętnych do realizacji odpowiedzialnych zadań po odbyciu szkolenia gotowych do doradzania klientom w kwestii spłaty ich zobowiązań łatwo komunikujących się telefonicznie...

  • Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    TWOJE ZADANIA: telefoniczny kontakt z klientami Link4 w celu przekazania informacji na temat płatności rejestrowanie w systemach informatycznych kontaktów z klientem zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości obsługi klienta ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    Twoja Praca telefoniczna obsługa Klientów w zakresie egzekwowania należności (ustalanie terminów płatności oraz monitorowanie wpłat zaległych należności), wyjaśnianie przyczyn zaległości oraz motywowanie Klientów do ich spłaty, aktualizacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    Wymiar czasu pracy: ¾ etatu Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa Klientów Departamentu Windykacji Prowadzenie negocjacji windykacyjnych i motywowanie Klientów do spłaty zadłużenia Pozyskiwanie aktualnych danych Klientów Realizowanie wyznaczonych...

  • Warszawa, mazowieckie 18.04.2018

    Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z dłużnikami w celu negocjowania terminów i kwot spłaty zadłużenia Motywowanie dłużników do spłaty Wyjaśnianie przyczyn opóźnień płatności Klientów Monitorowanie oraz kontrola spłaty należności Budowanie,...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.04.2018

    na tym stanowisku przede wszystkim zajmiesz się obsługę telefoniczną klientów do Ciebie będzie należało odzyskiwanie należności, ale również wyjaśnianie ich powstania będziesz doradzać i proponować nowe zasady spłaty zadłużenia będziesz...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.04.2018

    Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy? :) work life balance – pracujemy w wymiarze 0,75 etatu: wyobraź sobie, że kończysz pracę o 14:00 i całe popołudnie jeszcze przed Tobą… a raz na jakiś czas możesz pozałatwiać od rana wszystkie sprawy...

  • Warszawa, mazowieckie 15.04.2018

    Twoje obowiązki: Odbywanie rozmów telefonicznych z naszymi Klientami, Wsparcie Doradców w ich codziennej pracy, Umawianie oraz obsługa spotkań Doradców, Negocjacje, pozyskiwanie ofert, Opracowywanie oraz wdrażanie rozwiązań alternatywnych, Z...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.04.2018

    Opis stanowiska: prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych; wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności; skuteczne motywowanie do dokonania spłaty; ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należności. ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.04.2018

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, motywowanie klientów do zapłaty, realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych. ...

  • o firmie

    Szczawno-Zdrój, dolnośląskie 30.03.2018

    Drogi Kandydacie, Firma KRUK S.A, wraz z rozwojem struktur Contact Center, zaprasza do rekrutacji na stanowisko Doradcy ds. Zadłużenia. ...

  • o firmie

    Piła, wielkopolskie 27.03.2018

    Drogi Kandydacie, Firma KRUK S.A, wraz z rozwojem struktur Contact Center, zaprasza do rekrutacji na stanowisko Doradcy Klienta ds. Zadłużenia. ...