Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Bankowości Detalicznej

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 03.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

    Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

    Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

    W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
    Doradca Bankowości Detalicznej
    Miejsce pracy: Katowice
    19011001

    Doradca Bankowości Detalicznej pracuje w zespole w oddziale detalicznym typu Smart. Jest to nowoczesny oddział wyposażony w technologię nowej generacji używaną w celach marketingowych i sprzedażowych oraz narzędzia umożliwiające klientom samoobsługę w zakresie transakcji finansowych i niefinansowych. Głównym zadaniem pracownika oddziału Smart jest sprzedaż produktów oferowanych przez Bank, kompleksowa obsługa klientów i dążenie do przekierowywania transakcji kasowych do kanałów zdalnych (CBOL, CitiMobile, ATM) poprzez edukację klientów.

    Zakres obowiązków:

    • Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez Bank.
    • Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi w preferowanych dla danej czynności kanałach obsługi takich jak: bankomat, Citibank Online, Citi Mobile, CitiPhone, w celu minimalizacji ilości operacji finansowych i niefinansowych wykonywanych na zlecenie klientów bezpośrednio przez pracowników oddziału.
    • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.

    Wymagania:

    • Doświadczenie w sprzedaży (szczególnie usług finansowych)
    • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w budowaniu relacji z klientem)
    • Znajomość języka angielskiego (poziom swobodnej komunikacji)
    • Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
    • Swoboda w obsługiwaniu nowoczesnych sprzętów elektronicznych – tablety, smartfony, ekran dotykowy
    • Łatwość nawiązywania kontaktów – proaktywne wychodzenie do klienta
    • Umiejętność badania potrzeb i proponowanie rozwiązań
    • Umiejętność prezentacji i autoprezentacji 
    • Umiejętność przekonywania, efektywnej komunikacji i budowania relacji
    • Wykształcenie min. średnie
    • Mile widziane prawo jazdy kat. B

    Oferta:

    • Stabilne warunki zatrudnienia 
    • Atrakcyjny system premiowy
    • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
    • Możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji
    • Rozwój kompetencji, współpraca z doświadczonymi sprzedawcami
    • Pracę w młodym, dynamicznym środowisku
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
    Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.

    www.citihandlowy.pl
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.