Doradca ds. Klientów Segmentu Mieszkalnictwa

  • Białystok, podlaskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.05.2019
  • Ważna jeszcze 20 dni (do 08.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
     
    Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
    Doradca ds. klientów segmentu mieszkalnictwa

    Białystok

    U NAS MOŻNA:

    • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku
    • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
    • mieć stabilne warunki zatrudnienia
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów
    • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

    • aktywne budowanie stabilnego portfela klientów (wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych i organizacji non-proofit)
    • kreowanie polityki rozwoju obszaru, produktów i przedsięwzięć dedykowanych dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
    • odpowiedzialność za zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi
    • współtworzenie i realizacja strategii w zakresie sprzedaży i rozwoju produktów i projektów dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
    • realizację planów sprzedażowych i wyniku finansowego

    POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA POSIADA:

    • wykształcenie wyższe ekonomiczne
    • doświadczenie w obsłudze klientów segmentu mieszkalnictwa
    • umiejętności handlowe, negocjacyjne i budowania relacji
    • silną orientacji na osiąganie celów i wyników sprzedaży
    • entuzjazm i zdecydowanie do podejmowanych działań
    • umiejętność pracy w zespole
    • dobrą organizacja pracy własnej
    • mile widziana znajomość produktów rozliczeniowych i usług bankowych
    • doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych zdobyte w banku lub instytucji finansowej
    Chcesz wiedzieć więcej?
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna - rekrutacje

    Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
    2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected],
      • Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
      • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
    3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected], z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
    4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
    5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach ,chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    1. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
    2. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:
      • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
      • prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
      • prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
      • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
      • prawo do przenoszenia danych;
      • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    3. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
    4. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

    Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.