Ta oferta pracy jest nieaktualna od 288 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca ds. Nieruchomości

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, Kartuzy, Lębork, Chojnice, pomorskie
  • Specjalista
  • 29.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Sieciowa Agencja Nieruchomości Grupa Renoma od wielu lat skutecznie zmienia stereotyp pośrednika. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz znajomość nie tylko lokalnego rynku, pozwala na profesjonalną oraz rzetelną obsługę klientów. Na tę chwilę posiadamy pięć prężnie działających oddziałów na Pomorzu, ponadto współpracujemy z każdym biurem nieruchomości w Polsce, co daje nam przewagę nad lokalnymi agencjami. Cały czas się rozwijamy i dążymy do usprawnienia obsługi klienta. Zatrudniamy tylko ambitnych i energicznych doradców. Każdy z nas uczestniczy w cyklicznych szkoleniach podnosząc swoje kwalifikacje oraz pogłębiając dotychczasową wiedzę. Dzięki temu odnosimy sukcesy na rynku, a przede wszystkim cały czas rośnie grono naszych zadowolonych klientów.

    Doradca ds. Nieruchomości
    Miejsce pracy: Chojnice, Gdańsk, Gdynia, Kartuzy, Lębork, Sopot
    Jeśli chętnie zdobywasz nową wiedzę i dążysz do ciągłego rozwoju oraz chcesz osiągnąć sukces w prestiżowym i opłacalnym zawodzie jako Doradca ds. Nieruchomości – dołącz do zespołu wiodącej Sieci Agencji Nieruchomości w Polsce. 
    Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy z ludźmi bądź w zespole (mile widziane doświadczenie w branży - ale nie jest to warunek). Nie masz pracy lub chcesz ją zmienić, ponieważ pracodawcy pomijają Cię w awansach, czujesz się niedoceniony, bądź obecna praca nie daje Ci satysfakcji - skorzystaj z naszej oferty.
     
    Działamy w wielu oddziałach na terenie Polski północnej - dołącz do nas.
     
    Wyślij nam swoje CV oraz list motywacyjny - na pewno się z nim zapoznamy i zaprosimy na rozmowę wybranych kandydatów.

    Obowiązki:

    • pozyskiwanie ofert kupna/sprzedaży/najmu nieruchomości
    • profesjonalna obsługa klientów w zakresie obrotu nieruchomościami
    • kompletowanie dokumentów i zawieranie umów
    • kontrola stanu prawnego nieruchomości
    • monitorowanie rynku nieruchomości
    • obsługa klientów przychodzących i dzwoniących do biura
    • biegła obsługa komputera
    • umiejętność działania w zespole
    • kreatywność i inicjatywa w działaniu
    • pasja i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków

    Oferujemy:

    • reprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji
    • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, aparat cyfrowy
    • program komputerowy, idealnie dopasowany do pracy pośrednika
    • udział w cotygodniowych szkoleniach
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • rozwój zawodowy jak i osobisty
    • samodzielność w podejmowaniu decyzji
    • praca w zgranym zespole i miłej atmosferze
    • awanse
    • stabilność zatrudnienia
    • bardzo dobre warunki finansowe
    • prowizja

    Wymagamy:

    • minimum średnie wykształcenie
    • doświadczenia w pracy z ludźmi i obsłudze klienta
    • doświadczenie w obrocie nieruchomości (mile widziane)
    • znajomość rynku nieruchomości (mile widziane)
    • łatwości nawiązywania kontaktów
    • odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
    • rzetelności w wykonywaniu wyznaczonych zadań
    • dobrej organizacja pracy - zaangażowania
    • motywacji
    • dyspozycyjności
    • umiejętność negocjacji
    • umiejętności pracy pod presją czasu
    • systematyczności
    • samodzielności
    • sumienności
    • czynne prawo jazdy kat B (własny samochód)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

    bottom