Oferta pracy

Doradca ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Capita (Polska) Sp. z o.o.

5 500 brutto / mies.
  • lubuskie

    lubuskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 50
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie telefonów przychodzących

  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące rachunków, umów, zmian taryf

  • Przygotowywanie ofert taryfowych i zmian taryf

  • Przyjmowanie rezygnacji z umów

  • Wsparcie w zakresie kart SIM (blokada karty, zlecenie wysyłki nowej karty)

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne

  • Wysoki poziom kultury osobistej oraz nastawienie na klienta

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00) oraz 1-2 soboty w ciągu miesiąca (9:00-17:00)

Mile widziane

  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta

  • Podstawowa znajomość języka angielskiego

  • Chęć współpracy z ludźmi

To oferujemy

  • Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa

  • Bonus za performance

  • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat

  • Pracę w modelu zdalnym – wymagamy obecności w biurze w Opolu tylko pierwszego dnia pracy

  • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych

  • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych

  • Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali

  • Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny

  • Naprawdę dobrą atmosferę pracy oraz 30-minutową przerwę wliczoną w godziny pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Sending your applications

2

Phone interview with our Recruiter

3

On-line language test

4

Ms Team interview with hiring managers

5

Final decision

Rozwijamy się!

W sierpniu 2021 roku otworzyliśmy nowy oddział naszej firmy w Opolu. Mamy ambitne plany i chcemy się dalej rozwijać, w związku z tym na stanowisko Doradcy ds. obsługi klienta z j. niemieckim poszukujemy wielu kandydatów. Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta i spełniasz wymagania postawione na tym stanowisku, aplikuj już dziś!

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita is a consulting, transformation and digital services business. Every day our colleagues help millions of people, by delivering innovative solutions to transform and simplify the connections between businesses and customers, governments and citizens. We partner with clients and provide the insight and cutting-edge technologies that give time back, allowing them to focus on what they do best and making people’s lives easier and simpler. Capita is a leading business services provider with over 55,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa.

Capita Poland supports clients across various sectors, including local government, customer service, procurement, life and pensions, insurance, data analysis, and learning and development. We operate in three locations – Kraków, Opole and Łódź.

Daily, we deal with simple processes like checking data correctness, contacting with clients, training coordination, and much more complex processes like closing general ledgers, reporting, financial analysis, claims processing, systems implementation, technical customer support, or fleet administration.

We’re an equal opportunity employer, which means we’ll consider all suitably qualified applicants regardless of gender identity or expression, ethnic origin, nationality, religion or beliefs, age, sexual orientation, disability status or any other protected characteristic. We recruit and develop our people based on merit and their passion for creating better outcomes, and we’re committed to creating an inclusive environment for all employees.

Przewiń do profilu firmy