Oferta pracy

Doradca ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Capita (Polska) Sp. z o.o.

5 500 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 30
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Wrocławska 152A

Opole

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczne lub pisemne wsparcie klienta

  • Obsługa w zakresie ofert taryfowych, umów, rachunków i innych pytań klienta

  • Aktualizacja wewnętrznych systemów

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym

  • Wysoka kultura osobista

  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta oraz podstawowa znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Employee Assistance Program for employees and their families (psychological support)

  • An extra day off for voluntary activities close to your heart

  • Access to our Employee Network Groups, which represent every strand of diversity and allow colleagues to connect and learn from each other on an open, inclusive platform

  • Opportunity to become one of the Internal Trainers

  • A multinational environment with strong ties to UK business culture

  • LuxMed medical healthcare and Generali group insurance

  • Multisport Plus / Classic or MultiKafeteria benefit systems

  • A positive atmosphere with excellent work-life balance (a 30-minute lunch break included in the 8-hour working day)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Sending your applications

2

Phone interview with our Recruiter

3

On-line language test

4

Ms Team interview with hiring managers

5

Final decision

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita is a consulting, transformation and digital services business. Every day our colleagues help millions of people, by delivering innovative solutions to transform and simplify the connections between businesses and customers, governments and citizens. We partner with clients and provide the insight and cutting-edge technologies that give time back, allowing them to focus on what they do best and making people’s lives easier and simpler. Capita is a leading business services provider with over 55,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa.

Capita Poland supports clients across various sectors, including local government, customer service, procurement, life and pensions, insurance, data analysis, and learning and development. We operate in three locations – Kraków, Opole and Łódź.

Daily, we deal with simple processes like checking data correctness, contacting with clients, training coordination, and much more complex processes like closing general ledgers, reporting, financial analysis, claims processing, systems implementation, technical customer support, or fleet administration.

We’re an equal opportunity employer, which means we’ll consider all suitably qualified applicants regardless of gender identity or expression, ethnic origin, nationality, religion or beliefs, age, sexual orientation, disability status or any other protected characteristic. We recruit and develop our people based on merit and their passion for creating better outcomes, and we’re committed to creating an inclusive environment for all employees.

Przewiń do profilu firmy