Oferta pracy

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Capita (Polska) Sp. z o.o.

  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

W związku z rozwojem firmy Capita poszukujemy osób chętnych do pracy w dziale obsługi klienta. Naszym celem jest zapewnienie doskonałego poziomu obsługi oraz satysfakcji poprzez skuteczną obsługę różnorodnych zapytań telefonicznych i mailowych.

• udzielanie klientom wyjaśnień oraz pomocy w zakresie świadczonych usług,

• doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy,

• przetwarzanie danych dotyczących aktywacji i dezaktywacji kart SIM,

• konsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych i zmiany taryf, w tym zapytania i reklamacje,

• zmiany danych w umowie.

Nasze wymagania

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1 lub wyższym,

  • znajomość języka angielskiego,

  • chęć współpracy z ludźmi,

  • doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne-aby czuć się komfortowo podczas współpracy różnymi klientami przez telefon lub e-mail

Mile widziane

  • wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta

  • dodatkowa znajomość języków obcych

To oferujemy

  • Friendly work atmosphere and positive environment with great work-life balance (a 30-minute lunch break included in the 8-hour working day)

  • Workplace in the city centre at Lubicz 23 – currently a full-time home office

  • Access to free in-house English classes, with our dedicated English Trainer

  • Opportunity to become one of the Internal Trainers

  • LuxMed medical healthcare and Generali group insurance

  • Multisport Plus / Classic or MultiKafeteria benefit systems

  • An extra day off for voluntary activities close to your heart

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • bony towarowe

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Sending your application

2

Telephone interview with a recruiter

3

Language check

4

Online Interview with Hiring Manager

5

Final decision

6

Together create better outcomes

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita Plc are the largest UK management, services, engineering and consultancy employing more than 63,000 staff aligned to providing services to the finance and critical infrastructure sectors and heavily aligned to all levels of government supporting key functions across the UK.

You’ll be joining a network of 63,000 experienced, innovative and dedicated individuals across multiple disciplines and sectors. There are countless opportunities to learn new skills and develop in your career, and we’ll provide the support you need to do just that. Our purpose is to create a better outcome for you.

Przewiń do profilu firmy

Becoming a Customer Service Agent at Capita:

This is an exciting opportunity to join one of our largest and most successful client teams here in Capita. We partner with one of Europe’s most elite Telecommunication companies and we are proud to work with them to deliver outstanding levels of service to their existing customers.

As our partnership with them continues to develop we are seeking customer focused individuals to join our fantastic team here in Poland. Our aim is to provide excellent levels of customer care and satisfaction by successfully handling a variety of unique phone and email enquiries. At the same time, we remain dedicated to promoting other products and exclusive offers in line with customer needs and as part of our client commitment.

Opole (4 weeks training in Kraków)