Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1330 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca ds. Relacji z Inwestorami

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Specjalista
  • 30.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Attentia Spółka Akcyjna z ugruntowaną pozycją na rynku i dużym doświadczeniem przy pozyskiwaniu kapitału z rynku. Jesteśmy częścią holdingu skupiającego swoją uwagę na różnych branżach m.in. kompleksowych rozwiązaniach teleinformatycznych, innowacyjnych technologiach ceramicznych, rynku nieruchomości oraz rynku finansowym. Pracujemy tak, jak chcielibyśmy, aby pracowano dla nas. Szukamy osób uczciwych i inteligentnych, dla których dązenie do zaplanowanych celów jest podstawą wykonywania działań.

    To właśnie takich pracowników szukamy.

    W związku z realizacją nowego projektu w Małopolsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Doradca ds. Relacji z Inwestorami
    Miejsce pracy: Rzeszów


    Tworząc z nami zespół możesz liczyć na:

    • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Możliwości rozwoju zawodowego
    • Uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów na rynek
    • Atrakcyjny system wynagrodzeń + dodatkowy bonus finansowy półroczny/roczny bo doceniamy ciężko pracujących ludzi
    • Profesjonalny i niezbędny sprzęt do pracy, który ułatwi Ci wykonywanie swoich obowiązków
    • Wsparcie ze strony przełożonych i kolegów, bo cenimy sobie dobre relacje
    • Naukę od najlepszych w miłej i przyjaznej atmosferze, bo kochamy swoją pracę!
    • Przygotowanie do egzaminu Autoryzowanego Doradcy w ASO
    • Pakiet socjalny w tym opiekę medyczną

     

    Do Twoich zadań będzie należało:

    • Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów firmy
    • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
    • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi posprzedażowej
    • Budowanie trwałych relacji z klientami
    • Raportowanie wyników do przełożonych

     

    Zależy nam aby dołączyła do nas osoba, która:

    • Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych lub ubezpieczeniowych poparte sukcesami
    • Posiada umiejętność samodzielnej pracy z celami sprzedażowymi i portfelem klientów
    • Wykazuje ponadprzeciętne zaangażowanie, odpowiedzialność oraz chęć do pracy
    • Odnajduje się w zespole osób ambitnych i pełnych pasji
    • Jest kreatywna z głową pełną pomysłów i jest zorientowana na cel
    • Chce pracować w atmosferze wsparcia i zaufania przełożonych
    • Odznacza się skutecznością w działaniu
    • Wykazuje ogólną znajomość produktów finansowych oraz funkcjonowania rynku finansowego i kapitałowego

     

    Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV + list motywacyjny (wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) klikając przycisk:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm. )