Oferta pracy

Doradca ds. zarządzania zabezpieczeniami

Citi Handlowy

Citi Handlowy

Piotrkowska 74

Śródmieście

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Analiza i ocena zabezpieczenia w postaci nieruchomości mieszkalnej,

  • Wykonywanie analiz, wspomaganie procesu przygotowania, konsultacji, wdrożenia i realizacji regulacji, raportów akceptacji i raportów związanych z zarządzaniem zabezpieczeniami,

  • Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do dokonania zewnętrznej wyceny oraz zaakceptowania zabezpieczenie proponowanego przez klienta w zakresie przewidzianym w odpowiedniej Polityce, Procedurach, Wytycznych, Zasadach wraz z p. zm.,

  • Dokonywanie okresowego przeglądu wartości nieruchomości dla istniejącego portfela kredytów,

  • Zapewnienie poprawnej współpracy z firmami zewnętrznymi,

  • Wpisanie zabezpieczeń wraz z atrybutami do systemów bankowych,

  • Rekomendowanie wyjątków w procesie akceptacji zabezpieczeń,

  • Nadzór nad dokonywaniem przez zewnętrznych rzeczoznawców wycen początkowych i okresowych zabezpieczeń,

  • Prowadzenie analiz regionalnych rynków nieruchomości mieszkalnych,

  • Kontrola terminowości wykonania operatu szacunkowego przez uprawnionego rzeczoznawcę,

  • Dążenie do utrzymywania wyznaczonych standardów produktywności i jakości pracy,

  • Zlecanie wykonywania wycen zabezpieczeń na rzecz Banku oraz rozliczanie faktur za wykonane wyceny,

  • Wprowadzanie danych dotyczących cen transakcyjnych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe,

  • Studia podyplomowe z zakresu wyceny wartości nieruchomości,

  • Praktyki za zakresu wyceny nieruchomości,

  • Wiedza praktyczna w zakresie wyceny nieruchomości mieszkalnych,

  • Kurs specjalistyczny „Wycena dla potrzeb zabezpieczenia wierzytelności” oraz zdany egzamin po kursie,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,

  • Gruntowna znajomość polityki, procedur kredytowych, systemów Banku, prawa i standardów związanych z wyceną nieruchomości,

  • Łatwość komunikacji oraz rozwiązywania problemów,

  • Umiejętności pracy w grupie, kreatywnego i analitycznego myślenia,

  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu.

Mile widziane

  • Prawo jazdy kat. B wraz z praktyczną umiejętnością prowadzenia samochodu,

  • Uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.

To oferujemy

  • Umowę o pracę i pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych. Listę wszystkich benefitów znajdziesz na naszej stronie: www.karierawciti.pl w zakładce Benefity dla Ciebie oraz Benefity dla Twoich bliskich),

  • Dostęp do platformy e-learningowej (Degreed) i platformy do nauki języka angielskiego,

  • Pracę w prestiżowej organizacji o globalnym zasięgu,

  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół,

  • Elastyczne warunki pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Rola jest zlokalizowana w Departamencie Doradców Kredytowych, Zabezpieczeń i Monitoringu. Doradca ds. zarządzania zabezpieczeniami odpowiada za podejmowanie decyzji w sprawie akceptacji, zwalniania i zamiany zabezpieczenia w postaci nieruchomości mieszkaniowej, a także monitorowaniem wartości nieruchomości mieszkaniowych - windykowanych oraz w postępowaniu komorniczym i upadłościowym w zakresie przewidzianym w odpowiedniej Polityce.