Doradca Handlowy w Biurze Obsługi Klienta

  • Bielsko-Biała, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 21.05.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 20.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
     

    Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku. 

    Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    DORADCA HANDLOWY
    W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 61
    Rodzaj pracy: stacjonarna
    Numer referencyjny: DH/BBI

    Kogo szukamy?

    Do Naszego oddziału w Bielsko-Białej poszukujemy doświadczonego w sprzedaży i obsłudze Klienta Doradcę Handlowego. Do jego zadań należeć będzie przede wszystkim wynajem maszyn i urządzeń budowlanych oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w oddziale. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz posiada wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe i interpersonalne.

     

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi Klienta w oddziale firmy
    • Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań
    • Koordynowanie realizacji zamówień dla Klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy
    • Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, sprawdzanie ich stanu technicznego
    • Realizowanie celów sprzedażowych
    • Bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji
    • Wyszukiwanie nowych i aktualizacja dotychczasowej bazy Klientów
    • Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek firmy
    • Współpraca z działem obsługi Klienta oraz innymi działami Spółki

    WYMAGANIA:

    • Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta
    • Wykształcenie średnie (preferowane wyższe)
    • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
    • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office)
    • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy            
    • Samodzielność w działaniu, zaangażowanie, ambicja, orientacja na wyniki
    • Czynne prawo jazdy kat. B

    MILE WIDZIANE:

    • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych
    • Znajomość branży budowlanej
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

    OFERUJEMY:

    • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + prowizja) (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe na „rękę” – uwzględnij to w CV)
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu
    • Nowoczesne narzędzia pracy
    • Interesującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłami
    • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)
    Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV wpisując w tytule: DH/BBI.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
    W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066) przy ul. Świerczewskiej 3 w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”

    Przed aplikacją prosimy o zapoznanie
    się z: