Oferta pracy

Doradca Klienta bankowego

Voice Contact Center Sp. z o.o.

19,7022,85 brutto / godz.
  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • obsługa połączeń telefonicznych

  • obsługa systemów informatycznych

  • wykonywanie weryfikacji Klientów

  • rozwiązywanie problemów Klientów (pytania, zastrzeżenia dot. produktów)

  • promowanie dodatkowych produktów bankowych

Nasze wymagania

  • dyspozycyjności po 6-8 godz. dziennie od pon. do ndz. w przedziale 7-22

  • komunikatywności, odporności na stres

  • dobrej znajomości obsługi komputera

  • umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze

  • nienagannej znajomości języka polskiego

  • dostarczenia zaświadczenia o niekaralności

  • doświadczenie w pracy w Contact Center lub bankowości mile widziane

To oferujemy

  • profesjonalne szkolenia

  • umowę zlecenie - 19.70zł/godz. brutto (studenci), 22,85zł/ godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS)

  • możliwość rozwoju w ramach struktury grupy

  • możliwość przejścia na pracę zdalną (w przypadku spełniania założonych wskaźników)

  • benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie.

Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie ponad 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy