Oferta pracy

DKB/03/SZC
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Doradca Klienta Biznesowego

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Szczecin

    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 03 cze 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych

  • zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych

  • nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji

  • trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów

  • sprzedajesz produkty dla firm

  • dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta

  • odpowiadasz za jakość dokumentacji kredytowej i sprzedawanych kont firmowych

Nasze wymagania

  • masz min. dziewięć miesięcy doświadczenia w obsłudze Klienta Biznesowego

  • Twoja skuteczność w działaniu jest poparta sukcesami sprzedażowymi

  • masz wiedzę z zakresu produktów dedykowanych firmom

  • jesteś zorientowany na realizację celów sprzedażowych

  • Twoją mocną stroną jest planowanie i organizacja pracy oraz dbałość o satysfakcję Klienta

  • masz wykształcenie wyższe lub studiujesz

  • masz aktywne prawo jazdy kategorii B

  • mile widziana gotowość do użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych (rozliczenie ryczałtem)

To oferujemy

  • # stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • # system szkoleń i programów rozwojowych

  • # jasne zasady premiowania

  • # przejrzyste ścieżki awansu

  • # konkursy wewnętrzne

  • # przyjazna atmosfera

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • napoje

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

Będziesz pracować w zespole kilkunastu Doradców Klienta Biznesowego działających na przydzielonym obszarze. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować do Menadżera Klienta Biznesowego. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.