Oferta pracy

Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Brzeg

    Brzeg, opolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • sprzedajesz produkty bankowości detalicznej

  • znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe dla Klientów

  • pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientami

  • obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe

  • dbasz o najwyższą jakość obsługi

Nasze wymagania

  • lubisz sprzedaż, pracę z ludźmi, jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i zaangażowaną

  • (jak nikt!) potrafisz wsłuchać się w potrzeby Klienta i dostosować do nich ofertę

  • dbasz o swoich współpracowników i cenisz sobie pracę w zespole

  • zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy

  • masz min. 9 m-cy doświadczenia w sprzedaży w banku lub innej instytucji finansowej

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie

To oferujemy

  • system szkoleń i programów rozwojowych

  • umowę o pracę - pierwsza na 6 miesięcy

  • jasne zasady premiowania

  • przejrzyste ścieżki karier

  • konkursy wewnętrzne

  • przyjazna atmosfera

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • preferencyjne pożyczki

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Wellbeing

Twój Zespół

  • #współpracuje –zarówno z Klientami, jak i Pracownikami całego Banku

  • #inicjuje – poszukuje nowych rozwiązań, pomysłów i metod pracy

  • #dostarcza – osiąga założone cele i wywiązuje się z terminów

  • #Całym sobą czuje FLOW – każdego dnia wykorzystuje swoje indywidualne drivery motywacyjne

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.

  • Całym sobą czuję FLOW, to program rozwojowy dla doradców i menedżerów Sieci Sprzedaży. Dzięki działaniom rozwojowym opartym na metodologii motywatorów Reissa, każdego dnia pracownicy wykorzystują swoje indywidualne drivery motywacyjne.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020, otrzymaliśmy również tytuł Poland’s Best Employers 2022. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy