Bank Pocztowy S.A.

Doradca Klienta

Bank Pocztowy S.A.O firmie

  • 1 Maja 2, 43-303 Bielsko-Biała, Polska, Pocztowa 1, 41-500 Chorzów, Polska, plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-061 Katowice, Polska, Bytomska 90, 41-940 Piekary Śląskie, Polska, Stefana Batorego 1, 43-200 Pszczyna, Polska, ul, Piotra Niedurnego 77, 41-709 Ruda Śląska, Polska, 3 Maja 3, 41-200 Sosnowiec, Polska, plac Dworcowy 1, 41-800 Zabrze, Polska, Józefa Piłsudskiego 13, 42-400 Zawiercie, Polska

  • Ważna jeszcze 18 dni
    9 Luty 2020
  • Specjalista
Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
 
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
Doradca Klienta

Bielsko-Biała, Chorzów, Katowice, Piekary Śląskie, Pszczyna, Ruda Śląska, Sosnowiec, Zabrze, Zawiercie

Poszukujemy osoby, która:

  • pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
  • posiada wykształcenie min. średnie,
  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

U nas możesz:

  • pracować w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • posiadać realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia Grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku),
Chcesz wiedzieć więcej?
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna - rekrutacje

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
  2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
    • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
    • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected],
    • Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
    • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
  3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
    • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
    • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected], z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
  4. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach ,chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
  2. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
    • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    • prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
    • prawo do przenoszenia danych;
    • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  3. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.

Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
 
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
Doradca Klienta

Poszukujemy osoby, która:

  • pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
  • posiada wykształcenie min. średnie,
  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

U nas możesz:

  • pracować w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • posiadać realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia Grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku),
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna - rekrutacje

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
  2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
    • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
    • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected],
    • Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
    • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
  3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
    • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
    • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected], z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
  4. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach ,chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
  2. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
    • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    • prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
    • prawo do przenoszenia danych;
    • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  3. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.

Ogłoszenie archiwalne