Doradca Klienta CitiPhone – Infolinia Przychodząca

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 02.08.2019
  • Ważna jeszcze 11 dni (do 01.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

    Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

    Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

    W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
    Doradca Klienta CitiPhone – Infolinia Przychodząca
    Miejsce pracy: Łódź
    19024599
    Bez względu na to, czy kończysz naukę, czy jesteś już absolwentem, dołącz do Citi Handlowy jako Doradca do spraw Obsługi Klienta.

    Uczynisz krok w kierunku rozwoju kariery w ekscytującej branży bankowości detalicznej.

    W związku z dynamicznym rozwojem naszej infolinii CitiPhone dla Klientów Banku Handlowego, poszukujemy energicznych Doradców! Może to właśnie Ty?

    Czym będziesz się zajmował jako Doradca do spraw Obsługi Klienta?

    • Odbieraniem połączeń przychodzących
    • Kompleksową obsługą Klientów detalicznych
    • Realizacją planów sprzedażowych
    • Prowadzeniem rozmów o najwyższej jakości obsługi (profesjonalizm, kultura osobista, przyjazność)Budowaniem i pogłębianiem relacji z Klientami

    Co otrzymasz w zamian?

    • Pracę w systemie zmianowym
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w młodym i energicznym zespole
    • Atrakcyjny kwartalny system premiowy oparty o wyniki jakościowo-sprzedażowe
    • Rozbudowany program benefitów pozapłacowych (Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne)
    • Rozbudowany pakiet szkoleń

    Czego oczekujemy od Doradcy do spraw Obsługi klienta?

    • Wykształcenia min. średniego
    • Sprawnego posługiwania się aplikacjami komputerowymi
    • Wysokiej motywacji do pracy
    • Zaangażowania, zorientowania na cel i rezultat
    • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
    Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.

    www.citihandlowy.pl
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.