Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca klienta dla międzynarodowej marki modowej

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 10.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Chinosy, kamizelki i spodnie to znane i lubiane przez Ciebie słowa? Jeśli jesteś komunikatywny i otwarty na rozmowy telefoniczne oraz kontakt pisemny z klientami, mamy dla Ciebie idealną pracę.
     
    Zespół naszej lokalizacji Gdansk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
    Doradca klienta dla międzynarodowej marki modowej
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Twoje zadania:

    • Doradztwo i obsługa, jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów
    • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
    • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub czat

    Twój profil:

    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka polskiego (w mowie i piśmie)
    • Znajomość języka angielskiego mile widziana
    • Doświadczenie w Call Center lub w obsłudze klienta
    • Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
    • Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym
    • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole (mile widziane osoby zainteresowane niepełnym etatem)

    Oferujemy:

    • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
    • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
    • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
    • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
    • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
    • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
    • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
    • Comiesięczne wspólne śniadania

    Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!

    Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!
     
    Nasz team HR, Aleksandra Kasperska i Magdalena Nowakowska, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Jeśli ta oferta pracy Cię zainteresowała wyślij swoją aplikację za pomocą naszego formularza aplikacyjnego.
    aplikuj
    O nas:
     
    CCC jest jedną z wiodących korporacji świadczącą usługi w zakresie kompleksowej obsługi klientów w Europie. Ponad 8000 specjalistów w 22 lokalizacjach w 11 krajach europejskich dostarczają międzynarodowe rozwiązania w dziedzinie obsługi klienta na najwyższym poziomie.
     
    Jako dynamicznie rozwijająca się firma liczymy na pracowników o wysokim poziomie orientacji na klienta i motywacji, którzy chcą wspierać nas w utrzymywaniu i rozwijaniu naszych wysokich standardów i jakości w trosce o naszych klientów. Ze względu na dobrą sytuację, w najbliższych tygodniach będziemy szkolić wielu nowych pracowników we wszystkich lokalizacjach CCC, jako specjalistów call center.

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Competence Call Center (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Competence Call Center danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat.  

    Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]