background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Doradca klienta dla Payback na rynek niemiecki

Competence Call Center member of TELUS InternationalO firmie

  • Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna
  • Робота для іноземців
    без польської

Twój zakres obowiązków

  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
  • Wprowadzanie danych klienta do systemu
  • Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród

Nasze wymagania

  • Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
  • Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
  • Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Praca zdalna lub w biurze
  • Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy,
  • jak i darmowymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Medicover Sport
  • Dofinansowanie do okularów
  • Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • gry wideo w pracy
  • kawa / herbata
  • napoje
  • strefa relaksu
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji

1

Krótka rozmowa telefoniczna

2

Wideorozmowa online

3

Testy

Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!

Nasz zespół HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882 2888. Wyślij nam swoją aplikację za pomocą przycisku "Aplikuj".

Competence Call Center member of TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Doradca klienta dla Payback na rynek niemiecki, Szczecin