Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Doradca klienta dla Vattenfall z językiem niemieckim

Competence Call Center member of TELUS International

  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)

  • Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne

  • Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking

  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center

To oferujemy

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie

  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się

  • Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)

  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację

  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami

  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

  • Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię

  • Dodatkowe kursy i szkolenia online

  • Dofinansowanie do okularów

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dofinansowanie do okularów

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Rozmowa wideo

3

Testy

4

Decyzja

Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!

Nasz zespoł HR, Małgorzata Redelbach oraz Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację za pomocą formularza pod przyciskiem „Aplikuj”.

Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.

Competence Call Center member of TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Przewiń do profilu firmy