dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDoradca klienta dla Vattenfall z językiem niemieckim
Competence Call Center member of TELUS International
Opole
Opole, opolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- Робота для іноземцівбез польської

Twój zakres obowiązków
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
Nasze wymagania
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne
Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking
Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center
To oferujemy
Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)
Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
Dodatkowe kursy i szkolenia online
Dofinansowanie do okularów
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
owoce
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dofinansowanie do okularów
Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!
Nasz zespoł HR, Małgorzata Redelbach oraz Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację za pomocą formularza pod przyciskiem „Aplikuj”.
Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Competence Call Center member of TELUS International
Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.