dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Doradca klienta dla Vattenfall z językiem niemieckim
Competence Call Center member of TELUS International
Opole
Opole, opolskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- Робота для іноземцівбез польської

Twój zakres obowiązków
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
Nasze wymagania
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne
Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking
Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane
Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
To oferujemy
Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)
Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
Dodatkowe kursy i szkolenia online
Dofinansowanie do okularów
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
owoce
spotkania integracyjne
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dofinansowanie do okularów
Krótka rozmowa telefoniczna
Wideorozmowa
Testy
Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!
Nasz zespoł Talent Acquisition, Małgorzata Redelbach oraz Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację za pomocą formularza pod przyciskiem „Aplikuj”.
Equal Opportunity Employer
TELUS International values diversity and grants equal opportunity regardless of age, civil status, disability, gender, nationality, race, religion and political beliefs, sex or sexual orientation.
At TELUS International, we are proud to be an equal opportunity employer and are committed to creating a diverse and inclusive workplace. All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity.
Applicants with special needs will be given preferential consideration if they are equally qualified. Please indicate in your application if you have any special needs.
Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Competence Call Center member of TELUS International
Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.