Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Req_00084891

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Doradca klienta dla Vattenfall z językiem niemieckim

Competence Call Center member of TELUS International

5 4006 700 brutto / mies.
  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)

  • Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne

  • Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking

  • Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane

  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie

  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się

  • Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)

  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację

  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami

  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

  • Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię

  • Dodatkowe kursy i szkolenia online

  • Dofinansowanie do okularów

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dofinansowanie do okularów

Etapy rekrutacji
1

Krótka rozmowa telefoniczna

2

Wideorozmowa

3

Testy

Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!

Nasz zespoł Talent Acquisition, Małgorzata Redelbach oraz Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację za pomocą formularza pod przyciskiem „Aplikuj”.

Equal Opportunity Employer

TELUS International values diversity and grants equal opportunity regardless of age, civil status, disability, gender, nationality, race, religion and political beliefs, sex or sexual orientation.

At TELUS International, we are proud to be an equal opportunity employer and are committed to creating a diverse and inclusive workplace. All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity.

Applicants with special needs will be given preferential consideration if they are equally qualified. Please indicate in your application if you have any special needs.

Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.

Competence Call Center member of TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Przewiń do profilu firmy