BANCOVO

Doradca Klienta ds. Contact Center

BANCOVOO firmie

  • Sopot, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma, na której Klient ma możliwość porównania produktów bankowych i pozabankowych oraz dokonania zakupu bez wychodzenia z serwisu. Rosnąca lista partnerów zapewnia naszym Klientom szeroki wachlarz ofert, co umożliwia dokonanie właściwego wyboru.


Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:

Doradca Klienta ds. Contact Center
Miejsce pracy: Sopot

Twoje Zadania:

  • telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • sprzedaż produktów finansowych
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • realizowanie postawionych celów i wskaźników
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

Twój kapitał:

  • telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • sprzedaż produktów finansowych
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • realizowanie postawionych celów i wskaźników
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

 

Twój zysk:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę (poszukujemy osób, z którymi zbudujemy stabilny zespół na długi czas)
  • wynagrodzenie zasadnicze (w zależności od doświadczenia od 2800zł do 3200zł brutto ) oraz premie miesięczne adekwatne do osiąganych wyników – maksymalne kwoty prowizji to 600 - pokaż numer telefonu - 0zł brutto
  • prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie – czyli wszystko by Twoje ciało dobrze się czuło!
  • rozwój zawodowy – poszerzanie doświadczenia i możliwość awansu w strukturach organizacji
  • różnorodny charakter pracy – udział w projektach, konkursach i testach
  • praca w nowoczesnej instytucji finansowej (fintech)
  • fajna atmosfera w energicznym i uśmiechniętym Zespole
  • motywujące konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
  • możliwość zdrowej rywalizacji

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma, na której Klient ma możliwość porównania produktów bankowych i pozabankowych oraz dokonania zakupu bez wychodzenia z serwisu. Rosnąca lista partnerów zapewnia naszym Klientom szeroki wachlarz ofert, co umożliwia dokonanie właściwego wyboru.


Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:

Doradca Klienta ds. Contact Center

Twoje Zadania:

  • telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • sprzedaż produktów finansowych
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • realizowanie postawionych celów i wskaźników
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

Twój kapitał:

  • telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • sprzedaż produktów finansowych
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • realizowanie postawionych celów i wskaźników
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

 

Twój zysk:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę (poszukujemy osób, z którymi zbudujemy stabilny zespół na długi czas)
  • wynagrodzenie zasadnicze (w zależności od doświadczenia od 2800zł do 3200zł brutto ) oraz premie miesięczne adekwatne do osiąganych wyników – maksymalne kwoty prowizji to 600 - pokaż numer telefonu - 0zł brutto
  • prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie – czyli wszystko by Twoje ciało dobrze się czuło!
  • rozwój zawodowy – poszerzanie doświadczenia i możliwość awansu w strukturach organizacji
  • różnorodny charakter pracy – udział w projektach, konkursach i testach
  • praca w nowoczesnej instytucji finansowej (fintech)
  • fajna atmosfera w energicznym i uśmiechniętym Zespole
  • motywujące konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
  • możliwość zdrowej rywalizacji

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy