Oferta pracy

Doradca Klienta ds. Gastronomii

Transgourmet Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Bytom

    Bytom, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,

  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Nasze wymagania

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe – gastronomiczne),

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,

  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,

  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,

  • zorientowanie na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,

  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • umiejętność analizy danych,

  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,

  • dyspozycyjność,

  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,

  • umiejętność obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE),

  • czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!