Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Doradca Klienta ds. HoReCa

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Walecznych 66

Prawobrzeże

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych,

  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,

  • prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,

  • realizacja planów sprzedaży krótko i długo terminowych,

  • profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży artykułów FMCG,

  • umiejętności negocjacyjne i analityczne,

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office (MS Excel),

  • aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,

  • zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,

  • dyspozycyjność i prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • samochód służbowy, również do użytku prywatnego,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,

  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • dodatkowy urlop

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) - w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: Doradca Klienta HoReCa

[email protected]