Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Doradca Klienta ds. Marketingu Internetowego

Shoper®O firmie

Shoper®

Władysława Łokietka 79

Kraków

O nas Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.

Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Doradca Klienta ds. Marketingu Internetowego

O stanowisku:

Shoper dostarczając oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego również wspiera swoich klientów w procesie sprzedaży przeprowadzając dla nich kampanie reklamowe prowadzone w oparciu o ​Google Shopping, ​Facebook Ads oraz Allegro Ads. Naszymi Klientami są sklepy internetowe. ​Wiesz jak sprawić by sklep internetowy podwoił swoją sprzedaż? Witaj na pokładzie. ​Na obejmowanym stanowisku będziesz odpowiadać za utrzymanie klienta, który posiada usługi takie jak: Google Shopping,Facebook Ads oraz Allegro Ads.

Będziesz ​pomagać sklepom Shoper rosnąć i zdobywać większe ilości zamówień​ ​poprzez:

  • badanie potrzeb oraz analizę potencjału reklamowego klienta
  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi klientami
  • doradztwo w zakresie kampani reklamowych w internecie (Google Shopping, Facebook Ads, Allegro Ads)
  • współpracę ze specjalistami SEO/SEM/Social Media w zakresie analizy prowadzonych kampanii reklamowych
  • analizę bieżących danych oraz sprawne prezentowanie ich klientowi
  • prowadzenie rozmów wychodzących i kontakt na czacie oraz mailowy z naszymi klientami,
  • udział w projektowaniu działań, mających na celu automatyzację procesów, związanych z prowadzeniem kampanii,

Kogo poszukujemy?

  • fascynata reklamy internetowej posiadającego ogólną znajomość produktów i usług reklamowych z Google Shopping, Facebook Ads oraz Allegro Ads,
  • osoby, która potrafi w​yciągnąć wnioski z przeprowadzonych działań, skutecznie analizować dane dot. ​potencjału reklamowego sklepów internetowych
  • osoby rzetelnej i niezapominającej o priorytetach
  • osoby doświadczonej w obsłudze telefonicznej klienta B2B, najlepiej w branży marketingowej/e-commerce (min. 1 rok),
  • atutem będzie także doświadczenie w sprzedaży telefonicznej usług,
  • osoby, która rozumie takie pojęcia jak ROAS, CTR, CPC,
  • kogoś kto ma duży poziom empatii dla klienta oraz potrafi pracować w oparciu o jego cele biznesowe,

My mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Na terenie województw śląskiego i podkarpackiej możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej 
  • W Krakowie pracujemy w modelu hybrydowym
  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
  • po okresie próbnym elastyczne godziny pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00 ważne abyśmy mogli spotkać się w ciągu dnia i porozmawiać o bieżących projektach
  • udział w ​wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach bez ograniczeń…
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • benefity: ​pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, kawa, owoce i inne…
  • strefa chillout-, konsola PS5
  • bezpłatny parking dla pracowników​, parking rowerowy
  • płaską strukturę w firmie-dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów

Ogłoszenie archiwalne