Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDoradca Klienta ds. Marketingu Internetowego
Shoper®O firmie
- Władysława Łokietka 79, 31-280 Kraków, PolskaKraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Shoper®
Władysława Łokietka 79
Kraków
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
O stanowisku:
Shoper dostarczając oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego również wspiera swoich klientów w procesie sprzedaży przeprowadzając dla nich kampanie reklamowe prowadzone w oparciu o Google Shopping, Facebook Ads oraz Allegro Ads. Naszymi Klientami są sklepy internetowe. Wiesz jak sprawić by sklep internetowy podwoił swoją sprzedaż? Witaj na pokładzie. Na obejmowanym stanowisku będziesz odpowiadać za utrzymanie klienta, który posiada usługi takie jak: Google Shopping,Facebook Ads oraz Allegro Ads.
Będziesz pomagać sklepom Shoper rosnąć i zdobywać większe ilości zamówień poprzez:
- badanie potrzeb oraz analizę potencjału reklamowego klienta
- budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi klientami
- doradztwo w zakresie kampani reklamowych w internecie (Google Shopping, Facebook Ads, Allegro Ads)
- współpracę ze specjalistami SEO/SEM/Social Media w zakresie analizy prowadzonych kampanii reklamowych
- analizę bieżących danych oraz sprawne prezentowanie ich klientowi
- prowadzenie rozmów wychodzących i kontakt na czacie oraz mailowy z naszymi klientami,
- udział w projektowaniu działań, mających na celu automatyzację procesów, związanych z prowadzeniem kampanii,
Kogo poszukujemy?
- fascynata reklamy internetowej posiadającego ogólną znajomość produktów i usług reklamowych z Google Shopping, Facebook Ads oraz Allegro Ads,
- osoby, która potrafi wyciągnąć wnioski z przeprowadzonych działań, skutecznie analizować dane dot. potencjału reklamowego sklepów internetowych
- osoby rzetelnej i niezapominającej o priorytetach
- osoby doświadczonej w obsłudze telefonicznej klienta B2B, najlepiej w branży marketingowej/e-commerce (min. 1 rok),
- atutem będzie także doświadczenie w sprzedaży telefonicznej usług,
- osoby, która rozumie takie pojęcia jak ROAS, CTR, CPC,
- kogoś kto ma duży poziom empatii dla klienta oraz potrafi pracować w oparciu o jego cele biznesowe,
My mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Na terenie województw śląskiego i podkarpackiej możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
- W Krakowie pracujemy w modelu hybrydowym
- na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
- po okresie próbnym elastyczne godziny pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00 ważne abyśmy mogli spotkać się w ciągu dnia i porozmawiać o bieżących projektach
- udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach bez ograniczeń…
- onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
- benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, kawa, owoce i inne…
- strefa chillout-, konsola PS5
- bezpłatny parking dla pracowników, parking rowerowy
- płaską strukturę w firmie-dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów
Ogłoszenie archiwalne