Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Klienta ds. Nieruchomości

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 25.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    O Firmie:

    Nasz Zespół składa się z Doradców klienta z wieloletnim doświadczeniem na warszawskim rynku nieruchomości. Są to osoby pracujące z pasją, inwestujące swoje doświadczenie i wiedzę, aby w pełni profesjonalnie podejść do każdej sytuacji i w efekcie zaproponować klientom obsługę na poziomie, którego sami oczekiwaliby podejmując ważną decyzję, jaką jest zakup nieruchomości- zarówno w celu inwestycyjnym jak i na własny użytek.
     
    Dzięki doświadczeniu zdobytemu przez lata współpracy z firmami na rynku nieruchomości - począwszy od lokalnych biur, a kończąc na firmach działających w skali całego kraju, wypracowaliśmy
    • indywidualne podejście do potrzeb klientów,
    • szybkość reakcji na zmiany na rynku,
    • nowoczesne rozwiązania w marketingu.
    Zdefiniowaliśmy nasze podejście do zawodu Doradcy – partnera, dzięki któremu nasi klienci będą w stanie szybko i bezpiecznie nabyć najbardziej wartościową rzecz jaką jest nieruchomość z optymizmem i świadomością wyboru.
    Doradca Klienta ds. Nieruchomości
    Miejsce pracy: Warszawa

    Wymagania

    • Uczciwość
      Zapraszamy do współpracy osoby rzetelne, ponieważ pracujemy w atmosferze zaufania
    • Energię
      Praca Doradcy ds nieruchomości wymaga wytrwałości oraz entuzjazmu we współpracy z klientem
    • Przedsiębiorczość
      Ważna jest dla nas samodzielność i umiejętność sprawnego zarządzania swoim czasem
    • Ambicję
      Wysokie oczekiwania finansowe oraz zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów
    • Doświadczenie
      Staż pracy na rynku nieruchomości (Doradca, Zarządca, Rzeczoznawca) będzie dodatkowym atutem
    • Wysoka kultura osobista
      i nienaganna prezencja

    Obowiązki:

    • systematyczne pozyskiwanie nieruchomości
    • tworzenie ofert pozyskanych nieruchomości
    • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
    • prezentacje nieruchomości
    • bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami
    • obsługa transakcji
    • negocjacje dla klienta

    Oferujemy

    • Narzędzia
      Nowoczesne narzędzia (CRM, MLS, ePASO) laptop, smartfon, usprawniające codzienną pracę
    • Wygodę
      Biuro znajduje się w centrum biznesowej Woli- obok stacji metra, co zapewni Tobie i klientom dogodny dojazd
    • Wsparcie
      W Twojej codziennej pracy pomoże Ci Menadżer oraz doświadczony zespół Doradców
    • Marketing
      Nowoczesne rozwiązania marketingowe zapewnią Ci napływ nowych klientów
    • Szkolenia
      Podnoszenie Twoich kwalifikacji pozwoli Ci szybciej osiągnąć zamierzone rezultaty
    • Wynagrodzenie prowizyjne
      - zarobki w przedziale 5 000 zł – 10 000zł.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk
    aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych,

    zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu

    rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych

    (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie

    przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.