Oferta pracy

Doradca Klienta ds. obsługi gwarancyjnej

YAREAL POLSKA Sp. z o. o.O firmie

YAREAL POLSKA Sp. z o. o.

Mokotowska 49

Warszawa

Yareal Polska Sp. z o.o., firma deweloperska realizująca wysokiej jakości projekty biurowe i mieszkaniowe, w związku z dynamicznym rozwojem działalności w segmencie mieszkaniowym poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Doradca Klienta ds. obsługi gwarancyjnej

Obowiązki:

  • Koordynacja i zarządzanie procesem usuwania usterek gwarancyjnych w lokalach i częściach wspólnych projektów mieszkaniowych
  • Stały kontakt z Klientami zgłaszającymi reklamacje, bieżące informowanie klienta o statusie procesu reklamacyjnego w celu zapewnienia najwyższej satysfakcji Klientów i budowania długotrwałej, pozytywnej relacji
  • Współpraca z wykonawcami lub podwykonawcami, nadzór nad terminową i jakościową realizacją procesu reklamacyjnego przez podwykonawców, w tym nad pracą serwisantów
  • Przygotowywanie i odpowiedzialność za dokumentację związaną z procesem reklamacyjnym
  • Prowadzenie bieżącej obsługi systemu informatycznego (CRM)
  • Udział w odbiorach końcowych i gwarancyjnych inwestycji od Generalnego Wykonawcy
  • Udział w przekazaniach lokali Klientom
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (np.: klienci, projektanci, architekci, konsultanci, wykonawcy, administracja etc.)
  • Archiwizacja dokumentacji, związanej z powierzonymi obowiązkami
  • Bieżące wsparcie operacyjne działu projektów mieszkaniowych i Managerów Projektu w zakresie prowadzenia procesu handlowego, finansowego, technicznego, prawnego i administracyjnego projektów zgodnie z przyjętymi procedurami

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w branży deweloperskiej segmentu mieszkaniowego w obszarach związanych z obsługą gwarancji i reklamacji
  • Wykształcenie techniczne w zakresie budowlanym lub instalacyjnym
  • Biegła znajomość przepisów dotyczących rękojmi i gwarancji oraz praw konsumenta
  • Biegła znajomość warunków technicznych i innych norm związanych z aspektami technicznymi budownictwa mieszkaniowego
  • Minimum dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoka komunikatywność, łatwość wyrażania opinii w mowie i piśmie oraz umiejętność pracy w zespole
  • Asertywność i zdecydowanie
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz łatwość podejmowania decyzji

Oferujemy:

  • Unikalną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i osiąganie wspólnych celów
  • Wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji oraz dużą samodzielność wykonywanych zadań
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w międzynarodowym dynamicznym środowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia zakresu powierzonych kompetencji
  • Opiekę zdrowotną
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Administratorem danych osobowych pozyskanych w toku niniejszej rekrutacji jest Yareal Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest ocena Twoich zdolności, kwalifikacji i umiejętności do pracy na stanowisku, na które aplikujesz. Informujemy, że przysługuje Ci prawo dostępu, sprostowania, usunięcia Twoich danych osobowych oraz prawo ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Aby uzyskać więcej informacji kliknij TUTAJ.
 
W temacie wiadomości proszę wpisać: Doradca Klienta ds. obsługi gwarancyjnej
 
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy