Ta oferta pracy jest nieaktualna od 197 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Klienta ds. obsługi gwarancyjnej

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-12-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Yareal Polska Sp. z o.o., firma deweloperska realizująca wysokiej jakości projekty biurowe i mieszkaniowe, w związku z dynamicznym rozwojem działalności w segmencie mieszkaniowym poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

    Doradca Klienta ds. obsługi gwarancyjnej

    Miejsce pracy: Warszawa
    Obowiązki:
    • Koordynacja i zarządzanie procesem usuwania usterek gwarancyjnych w lokalach i częściach wspólnych projektów mieszkaniowych
    • Stały kontakt z Klientami zgłaszającymi reklamacje, bieżące informowanie klienta o statusie procesu reklamacyjnego w celu zapewnienia najwyższej satysfakcji Klientów i budowania długotrwałej, pozytywnej relacji
    • Współpraca z wykonawcami lub podwykonawcami, nadzór nad terminową i jakościową realizacją procesu reklamacyjnego przez podwykonawców, w tym nad pracą serwisantów
    • Przygotowywanie i odpowiedzialność za dokumentację związaną z procesem reklamacyjnym
    • Prowadzenie bieżącej obsługi systemu informatycznego (CRM)
    • Udział w odbiorach końcowych i gwarancyjnych inwestycji od Generalnego Wykonawcy
    • Udział w przekazaniach lokali Klientom
    • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (np.: klienci, projektanci, architekci, konsultanci, wykonawcy, administracja etc.)
    • Archiwizacja dokumentacji, związanej z powierzonymi obowiązkami
    • Bieżące wsparcie operacyjne działu projektów mieszkaniowych i Managerów Projektu w zakresie prowadzenia procesu handlowego, finansowego, technicznego, prawnego i administracyjnego projektów zgodnie z przyjętymi procedurami

    Wymagania:

    • Minimum roczne doświadczenie w branży deweloperskiej segmentu mieszkaniowego w obszarach związanych z obsługą gwarancji i reklamacji
    • Wykształcenie techniczne w zakresie budowlanym lub instalacyjnym
    • Biegła znajomość przepisów dotyczących rękojmi i gwarancji oraz praw konsumenta
    • Biegła znajomość warunków technicznych i innych norm związanych z aspektami technicznymi budownictwa mieszkaniowego
    • Minimum dobra znajomość języka angielskiego
    • Wysoka komunikatywność, łatwość wyrażania opinii w mowie i piśmie oraz umiejętność pracy w zespole
    • Asertywność i zdecydowanie
    • Zdolność analitycznego myślenia oraz łatwość podejmowania decyzji
    Oferujemy:
    • Unikalną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i osiąganie wspólnych celów
    • Wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji oraz dużą samodzielność wykonywanych zadań
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w międzynarodowym dynamicznym środowisku
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia zakresu powierzonych kompetencji
    • Opiekę zdrowotną

    Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem za pomocą przycisku Aplikuj.

    W temacie wiadomości proszę wpisać: Doradca Klienta ds. obsługi gwarancyjnej

    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Yareal Polska Sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".