Oferta pracy

Doradca Klienta E-commerce

Semcore sp. z o.o.O firmie

5 000 zł / mies. (zal. od umowy)
  • Głogowska 70, Poznań, Polska
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Semcore sp. z o.o.

Głogowska 70

Poznań

Kim jesteśmy?

Z dumą mówimy, że najlepszą agencją SXO w Polsce. Nasze strategie marketingowe to unikalne połączenie SEO i UX. Głęboko wierzymy, że synergia tych dwóch elementów daje klientowi największą wartość. Naszą misją jest wspieranie naszych klientów w osiąganiu wyższych przychodów poprzez ciągłą orientację na zwiększenie widoczności w sieci i generowanie ruchu na ich stronach. Mamy mnóstwo pomysłów, którymi chcemy zrobić różnicę w świecie e-commerce. Jako pierwsza agencja tego typu połączyliśmy naukę i biznes tworząc inicjatywę SemcoreLAB, dzięki której możemy świadomie zarządzać innowacjami i rozwijać młode talenty. Jeśli chcesz być częścią naszej historii, czytaj dalej.  
 
Doradca Klienta E-commerce


Co chcemy osiągnąć dzięki współpracy z Tobą

Naszym celem jest stworzenie elitarnego grona doradców, które dzięki topowym umiejętnościom rozwija biznesy naszych Klientów, a przy okazji generuje maksymalne wyniki - dla siebie i firmy. #zawszewzrost to dla nas nie tylko hasło, ale filozofia działania na stałe wpisana w nasze DNA.

Klient i produkt, z jakimi będziesz pracować

Klientem będącym w obszarze naszych zainteresowań są właściciele sklepów internetowych. Aktualna sytuacja społeczno-gospodarcza wzmocniła znaczenie biznesów e-commerce, a niektóre źródła podają, że udział sprzedaży internetowej wzrośnie w 2025 roku prawie dwukrotnie w stosunku do roku 2019. Oznacza to, że najlepszy czas dla naszej branży właśnie nadchodzi. Naszą flagową koncepcją jest SXO, czyli połączenie SEO i UX. Jest to wciąż świeże podejście do marketingu w wyszukiwarkach, ale dzięki naszemu doświadczeniu w pracy z kilkuset sklepami internetowymi wiemy, jak skutecznie je wdrażać. Doradzając Klientom w wyborze najlepszego rozwiązania, realnie wpływasz na ich biznesy oraz oferujesz produkt, który tworzy wartość poprzez budowanie widoczności, ruchu oraz konwersji z wyszukiwarki Google.

Twoje zadania

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania outbound sales - cold calling i cold mailing to u nas codzienność. Jeśli masz doświadczenie w takim sposobie pozyskiwania klientów, to świetnie. Jeśli dotychczas nie doceniałeś potencjału takich aktywności, to pokażemy Ci nasz niezawodny sposób na rozmowy z klientami. 
  • obsługa gotowych leadów sprzedażowych - wielu klientów wysyła do nas zapytania ofertowe, które stanowią świetne uzupełnienie Twoich codziennych aktywności. W tej materii możesz liczyć na mocny backup w postaci działu marketingu i działu wsparcia sprzedaży. 
  • przygotowywanie ofert i analiz dla klientów - lubimy merytoryczne dyskusje z klientami, dlatego podstawą naszych rozmów są indywidualnie przygotowane analizy i usługi dopasowane do rzeczywistych wyzwań, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy.
  • prowadzenie negocjacji handlowych z klientami z nastawieniem na skuteczne zamykanie sprzedaży - jesteś w pełni odpowiedzialny za ostateczny kształt umowy, jaką podpiszesz z klientem. Indywidualne podejście i najlepszy experience to kluczowe wartości naszego zespołu.
  • generowanie topowych wyników sprzedażowych w skali zespołu, a w konsekwencji branży - nie będziemy mydlić oczu, na koniec dnia efektem Twoich działań mają być określone liczby. Dużo wymagamy, ale dobrze za to płacimy. 

Kluczowe kompetencje i doświadczenie, jakich poszukujemy

  • minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B nastawionej na budowanie w relacji z klientem wizerunku eksperta i doradcy (mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług w modelu SaaS)
  • umiejętność aktywnego docierania i pozyskiwania klientów B2B (u nas leady to nie wszystko)
  • umiejętność efektywnej pracy z gotowymi leadami sprzedażowymi
  • umiejętność przygotowywania atrakcyjnych ofert i prowadzenia prezentacji sprzedażowych
  • udokumentowane lub możliwe do skutecznego udowodnienia wyniki sprzedażowe, przynajmniej w ostatnim miejscu pracy
  • umiejętność pracy na ściśle zdefiniowanym procesie sprzedaży oraz doskonałe rozumienie znaczenia poszczególnych jego etapów
  • proaktywność w działaniu przejawiająca się konsekwentnym i metodycznym działaniem każdego dnia 
  • zainteresowanie szeroko rozumianym biznesem oraz znajomość potrzeb i problemów przedsiębiorców z różnych segmentów i branż
  • przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu e-commerce, social media, SEO/SEM, UX, content marketingu oraz znajomość trendów w tym obszarze

Z naszej strony możesz liczyć na

  • atrakcyjne warunki startowe i potencjał najwyższych zarobków w branży – wszystko w pełni przejrzyste, wynagrodzenie od 5000 zł brutto
  • skuteczny know-how sprzedażowy i produktowo-techniczny, które poznasz już w pierwszych dniach pracy
  • najbardziej „żrący” w branży marketing wspierający dział handlowy świetnym wizerunkiem marki, zasięgami a ostatecznie leadami
  • gwarantowany rozwój w zakresie sprzedaży - nasi handlowcy mówią, że właśnie u nas poznali nowe modele i sposoby sprzedaży, z którymi nie zetknęli się w poprzednich miejscach pracy
  • darmowy dostęp do literatury z zakresu sprzedaży, marketingu i szeroko rozumianego biznesu
  • niekorporacyjną atmosferę oraz zespół złożony z ludzi, który grają do wspólnej bramki (u nas pracujesz nie tylko na cel indywidualny, ale również zespołowy, dzięki czemu w naszym interesie jest dzielić się między sobą wiedzą i doświadczeniem) 
  • wsparcie mentora, który będzie z Tobą przez cały okres wdrożenia
  • dowolną formę współpracy, którą sam wybierasz (UoP, B2B, UZ)

 

Jeśli czytając naszą propozycję jesteś gotów zmierzyć się z tym wyzwaniem, a jednocześnie masz już w głowie pomysły, jak możemy to razem osiągnąć, koniecznie wyślij do nas swoje CV.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Semcore sp. z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy