dofinansowanie zajęć sportowych
Doradca Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Gdańsk
Gdańsk, pomorskie- ważna jeszcze miesiącdo: 13 cze 2022
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
sprzedaż produktów bankowości detalicznej
dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla Klientów
pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
realizacja dyspozycji Klienta
dbanie o najwyższą jakość obsługi zgodnie ze standardami Banku
Nasze wymagania
jesteś osobą otwartą, uśmiechnięta i zaangażowaną, która lubi sprzedaż i pracę z ludźmi
potrafisz wsłuchać się w potrzeby Klienta i dostosować do nich ofertę
cenisz pracę w zespole i dbasz o swoich współpracowników
możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży w banku lub innej instytucji finansowej
posiadasz wykształcenie minimum średnie
zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy
To oferujemy
umowę o pracę – pierwszą podpisujemy od razu na 6 miesięcy
miesięczną premię za wyniki
atmosferę pracy opartą na szacunku, życzliwości i współdziałaniu w całej organizacji
przejrzyste i realne ścieżki awansu
liczne konkursy wewnętrzne i inicjatywy dla pracowników
rozwój Twoich kompetencji zarówno poprzez szkolenia, jak i ambitne zadania
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
opieka stomatologiczna
służbowy telefon do użytku prywatnego
preferencyjne pożyczki
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Twój Zespół
#współpracuje
#wykorzystuje mocne strony
#osiąga
#działa odpowiedzialnie i etycznie
Programy dla pracowników
Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Całym sobą czuję FLOW, to program rozwojowy dla doradców i menedżerów Sieci Sprzedaży. Dzięki działaniom rozwojowym opartym na metodologii motywatorów Reissa, każdego dnia pracownicy wykorzystują swoje indywidualne drivery motywacyjne.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.