Doradca Klienta

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 2019-03-16
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 2019-04-15)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Doradca Klienta
    Gliwice

    Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
    kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

    W Banku BGŻ BNP Paribas dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, dlatego ze szczególną dbałością rekrutujemy osoby na stanowiska związane z obsługą klienta indywidualnego. Inwestujemy w ciągły rozwój naszych pracowników, aby mogli świadczyć usługi na wysokim poziomie.

    Masz jak w banku:

    • bieżącą, bezpośrednią obsługę klienta zgodną z obowiązującymi standardami Banku;
    • aktywną sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych; 
    • wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizację dyspozycji składanych przez klientów;
    • realizację indywidualnych planów sprzedaży.

    Twój kapitał:

    • przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań; 
    • dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;
    • chęć rozwoju w branży bankowej;
    • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych);
    • doświadczenie w sprzedaży, szczególnie w branży bankowej będzie mile widziane.

    Gwarantujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
    • kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
    • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
    • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowe dni wolne, opieka medyczna w Lux Med oraz refundacja kosztów leczenia u wybranego przez siebie lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne).
    aplikuj

    Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank BGŻ BNP Paribas S.A. („Bank”) z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Kasprzaka 10/16.
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z:
     wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w Banku lub innej spółce z siedzibą w Polsce albo za granicą, wchodzącej w skład grupy kapitałowej do której należy Bank BGŻ BNP Paribas S.A (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
     przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
     spółki z grupy kapitałowej BNP Paribas. Szczegółowy wykaz dotyczący tej grupy znajduje się na stronie internetowej Banku (https://www.bgzbnpparibas.pl/korporacje/oferta-grupy-bnp/podmioty-bnp-paribas-w-polsce) oraz w oddziałach Banku,
     podmioty świadczące usługi na rzecz Banku w zakresie wykorzystywanej infrastruktury IT, w tym dostarczające elementy infrastruktury IT,
     firma medyczna współpracująca z Bankiem w zakresie wykonywania wstępnych badań lekarskich.
    Bank przekazuje Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego w związku z korzystaniem z infrastruktury IT. Dane osobowe są przekazywane m.in. do USA i innych krajów trzecich, wyłącznie na podstawie Standardowych Klauzul Umownych wydanych przez Komisję Europejską.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
     2 lat licząc od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata – dotyczy danych osób, które nie zostały w Banku zatrudnione ale wyraziły zgodę na wykorzystanie ich danych w przyszłych rekrutacjach,
     do zakończenia rekrutacji w związku z którą kandydat aplikował do Banku – dotyczy danych osób, które nie zostały w Banku zatrudnione i nie wyraziły zgody na wykorzystanie ich danych w przyszłych rekrutacjach,
     przez okres 5 lat od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata, dotyczy danych osób zatrudnionych w Banku po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji
    Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodności z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.
    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) , przenoszenia danych (art. 20 RODO).
    W związku z przetwarzaniem Pani / Pana danych osobowych przez Bank przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
    Bank powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez email: [email protected]