Ta oferta pracy jest nieaktualna od 49 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Klienta

  • Gliwice, Jaworzno, Rydułtowy, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 30.10.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Partner Alior Bank

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Bank oferuje szerokie spektrum możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach bankowości.

Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.

Oddziały Alior Banku znajdują się na terenie całej Polski i stanowią czwartą co do wielkości sieć dystrybucji w branży bankowej. Sieć sprzedaży liczy ponad 860 placówek i ponad 500 placówek partnerskich.

Obszar sprzedaży jest dla nas wyjątkowo ważny, ponieważ to właśnie Bankierzy reprezentują Alior Bank przed Klientami. Zatrudniamy bankierów specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych, depozytowych, inwestycyjnych i hipotecznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Gliwice, Jaworzno, Rydułtowy
Region: śląskie
Numer referencyjny: DK

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
  • kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,
  • sprzedaż produktów bankowych,
  • analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,
  • realizacja założonych planów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Oczekujemy:

  • znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
  • wykształcenia min. średniego,
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,
  • znajomości obsługi komputera (MS Office),
  • ambicji i zaangażowania w realizowaniu celów sprzedażowych,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
  • mile widziane: znajomość ekonomii i rynku finansowego.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia wstępne organizowane przez Bank,
  • intensywny rozwój zawodowy,
  • narzędzia i systemy wspierające realizację nałożonych zadań,
  • atrakcyjne wynagrodzenie złożone ze stałej miesięcznej podstawy oraz prowizji, której wysokość uzależniona jest od wielkości zrealizowanej sprzedaży.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

W temacie wiadomości prosimy o wpisanie „DK oraz nazwy miejscowości". 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji prowadzonego procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest GOLDMINE Kancelaria Doradztwa Finansowego z siedzibą w Szczecinie przy ul. Wiosny Ludów 63/8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.