dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDoradca Klienta Indywidualnego
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Tarnów
Tarnów, małopolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
oferujesz produkty bankowe dla klientów Premium i VIP
dbasz o systematyczny rozwój swojego portfela Klientów Premium i VIP
pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientami
identyfikujesz oczekiwania Klientów i znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe
zapewniasz najwyższej jakości kompleksową obsługę Klienta
Nasze wymagania
jesteś ekspertem w zakresie produktów finansowych (w tym inwestycyjnych)
masz min. rok doświadczenia w pracy Klientami Premium/VIP
potrafisz zarządzać portfelem Klientów Premium/VIP
jesteś nastawiony na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy
posiadasz wykształcenie wyższe lub studiujesz
To oferujemy
system szkoleń i programów rozwojowych
umowę o pracę - pierwsza na 6 miesięcy
jasne zasady premiowania
przejrzyste ścieżki karier
konkursy wewnętrzne
przyjazna atmosfera
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
preferencyjne pożyczki
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Wellbeing
Twój Zespół
#współpracuje –zarówno z Klientami, jak i Pracownikami całego Banku
#inicjuje – poszukuje nowych rozwiązań, pomysłów i metod pracy
#dostarcza – osiąga założone cele i wywiązuje się z terminów
#Całym sobą czuje FLOW – każdego dnia wykorzystuje swoje indywidualne drivery motywacyjne
Programy dla pracowników
Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Całym sobą czuję FLOW, to program rozwojowy dla doradców i menedżerów Sieci Sprzedaży. Dzięki działaniom rozwojowym opartym na metodologii motywatorów Reissa, każdego dnia pracownicy wykorzystują swoje indywidualne drivery motywacyjne.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020, otrzymaliśmy również tytuł Poland’s Best Employers 2022. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.