Doradca Klienta

  • Piła, Poznań, Kalisz, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 13.12.2017
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 02.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Doradca Klienta

Jako pracodawca, oferuję Ci:

  • przejrzystą ścieżkę kariery i realną szansę na dalszy rozwój i awanse w strukturach naszego Banku,
  • umowę o pracę wraz z ciekawym pakietem benefitów (m.in.: opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie na życie),
  • pakiet specjalistycznych szkoleń wstępnych przygotowujących do roli Doradcy w naszym Banku oraz szkolenia doskonalące z zakresu produktów i procesów obsługi klienta,
  • wsparcie doświadczonych pracowników w realizacji codziennych zadań,
  • niepowtarzalną atmosferę współpracy w każdym z naszych Oddziałów,
  • rozpoznawalną i innowacyjną markę oraz skuteczny marketing.

Jako Doradca Klienta będziesz odpowiedzialny za:

  • budowanie i obsługę portfela klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw,
  • sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych głównie klientom MŚP,
  • profesjonalną obsługę klientów, zgodną ze standardami obowiązującymi w Banku,
  • realizację założonych celów sprzedażowych.

Jeśli jesteś osobą, która na co dzień przełamuje stereotypy w myśleniu o bankowych rozwiązaniach, a dodatkowo:

  • masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta,
  • swobodnie budujesz relacje z klientami i trafnie identyfikujesz ich potrzeby,
  • jesteś przedsiębiorczy i posiadasz wysoką kulturę osobistą,
  • stale się uczysz i podnosisz swoje kwalifikacje,
  • jesteś skoncentrowany na osiąganiu ambitnych celów?

To czekamy na Twoje CV!

Nagrody i wyróżnienia Idea Bank

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, że administratorem danych jest Idea Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.