Doradca klienta

  • Kraków, Nowy Sącz, Nowy Targ, Olkusz, Tarnów, małopolskie
  • os. Bohaterów Września pokaż mapę
  • Gorzkowska pokaż mapę
  • Sikorskiego 6, 33-100 Tarnów pokaż mapę
  • Specjalista
  • 4000–6000 zł brutto / mies.
  • Pełny etat
  • 2019-08-09
  • Ważna jeszcze 17 dni (do 2019-09-08)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Partner Alior Bank

    Alior Bank oferuje szerokie spektrum możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach bankowości.
    Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.

    Oddziały Alior Banku znajdują się na terenie całej Polski i stanowią czwartą co do wielkości sieć dystrybucji w branży bankowej. Sieć sprzedaży liczy ponad 860 placówek i ponad 500 placówek partnerskich.

    Obszar sprzedaży jest dla nas wyjątkowo ważny, ponieważ to właśnie Bankierzy reprezentują Alior Bank przed Klientami. Zatrudniamy bankierów specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych, depozytowych, inwestycyjnych i hipotecznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

    Doradca klienta

    Miejsce pracy: Kraków, Nowy Sącz, Nowy Targ, Olkusz, Tarnów
    Numer referencyjny: 260

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych, w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej,
    • realizację zadań sprzedażowych,
    • inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
    • organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami,
    • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
    • przestrzeganie procedur i standardów,
    • obsługę kasowo-dysponencką.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia min. średniego,
    • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,
    • znajomości obsługi komputera (MS Office),
    • ambicji i zaangażowania w realizowaniu celów sprzedażowych,
    • mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
    • mile widziane: znajomość ekonomii i rynku finansowego.
    Nasza oferta:
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • karta multisport, możliwość ubezpieczenia i prywatnej opieki zdrowotnej
    • szerokie możliwości rozwoju oraz uczestnictwa w licznych szkoleniach, wyjazdach
    • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników,
    • możliwość uzyskiwania dodatkowych benefitów ze strony Banku dzięki w pracy w jednej z najlepszych placówek w Polsce.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez CMI Maciej Uhl z siedzibą w Wieliczce."