BNP Paribas Bank Polska S.A.

Doradca Klienta MSP

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    15 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Doradca Klienta MSP
Warszawa

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Przedsiębiorstwom, także tym z sektora rolno-spożywczego, dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych.

Dzięki przynależności do Grupy BNP Paribas istnieje możliwość korzystania z międzynarodowych rozwiązań, a różnorodność oferowanych produktów i usług stwarza pracownikom możliwość budowania ścieżki kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

Masz jak w banku:

  • aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu MSP;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
  • opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
  • kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.

Twój kapitał:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w pracy w banku związane z bezpośrednią obsługą klientów i sprzedażą produktów bankowych skierowanych do klienta instytucjonalnego;
  • silna motywacja do pracy;
  • znajomość zagadnień analizy finansowej, rachunkowości oraz zabezpieczeń i produktów bankowych będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji z klientem;
  • prawo jazdy kat. B.

Gwarantujemy:

  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • lokalizacja: ul. Trakt Brzeski 52 lub Grzybowska;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowe dni wolne, opieka medyczna w Enel Med oraz refundacja kosztów leczenia u wybranego przez siebie lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne).

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

aplikuj

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Przedsiębiorstwom, także tym z sektora rolno-spożywczego, dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych.

Dzięki przynależności do Grupy BNP Paribas istnieje możliwość korzystania z międzynarodowych rozwiązań, a różnorodność oferowanych produktów i usług stwarza pracownikom możliwość budowania ścieżki kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

Doradca Klienta MSP

Masz jak w banku:

  • aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu MSP;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
  • opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
  • kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.

Twój kapitał:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w pracy w banku związane z bezpośrednią obsługą klientów i sprzedażą produktów bankowych skierowanych do klienta instytucjonalnego;
  • silna motywacja do pracy;
  • znajomość zagadnień analizy finansowej, rachunkowości oraz zabezpieczeń i produktów bankowych będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji z klientem;
  • prawo jazdy kat. B.

Gwarantujemy:

  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • lokalizacja: ul. Trakt Brzeski 52 lub Grzybowska;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowe dni wolne, opieka medyczna w Enel Med oraz refundacja kosztów leczenia u wybranego przez siebie lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne).

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

Ogłoszenie archiwalne