Oferta pracy

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Doradca Klienta MSP - zastępstwo

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

  • Kutno, łódzkie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 08 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
BNP PARIBASBank zmieniającego się świata
Doradca Klienta MSP - zastępstwo
miejsce pracy Kutno
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

 

Twój charakter

  • doświadczenie w pracy w banku związane z bezpośrednią obsługą klientów i sprzedażą produktów bankowych skierowanych do klienta instytucjonalnego;
  • wykształcenie wyższe;
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży, odporność na stres i pracę pod presją czasu, wielozadaniowość, wysoka kultura osobista;
  • znajomość zagadnień związanych z analizą finansową, rachunkowością oraz zabezpieczeniami;
  • umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji z klientem;
  • prawo jazdy kat. B.

Charakter
Twojej pracy

  • aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu MSP (4 - 60 mln);
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
  • opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
  • kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.

Masz jak w Banku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

 

Doradca Klienta MSP - zastępstwoNumer ref.: DKMSP/Kutno/AB
  • aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu MSP (4 - 60 mln);
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
  • opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
  • kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.
  • doświadczenie w pracy w banku związane z bezpośrednią obsługą klientów i sprzedażą produktów bankowych skierowanych do klienta instytucjonalnego;
  • wykształcenie wyższe;
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży, odporność na stres i pracę pod presją czasu, wielozadaniowość, wysoka kultura osobista;
  • znajomość zagadnień związanych z analizą finansową, rachunkowością oraz zabezpieczeniami;
  • umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji z klientem;
  • prawo jazdy kat. B.
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć.

Ogłoszenie archiwalne