Oferta pracy

Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Pabianice

    Pabianice, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • sprzedaż produktów bankowości detalicznej

  • dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla Klientów

  • pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami

  • realizacja dyspozycji Klienta

  • dbanie o najwyższą jakość obsługi zgodnie ze standardami Banku

Nasze wymagania

  • jesteś osobą otwartą, uśmiechnięta i zaangażowaną, która lubi sprzedaż i pracę z ludźmi

  • potrafisz wsłuchać się w potrzeby Klienta i dostosować do nich ofertę

  • cenisz pracę w zespole i dbasz o swoich współpracowników

  • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży w banku lub innej instytucji finansowej

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie

  • zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy

To oferujemy

  • umowę o pracę – pierwszą podpisujemy od razu na 6 miesięcy

  • miesięczną premię za wyniki

  • atmosferę pracy opartą na szacunku, życzliwości i współdziałaniu w całej organizacji

  • przejrzyste i realne ścieżki awansu

  • liczne konkursy wewnętrzne i inicjatywy dla pracowników

  • rozwój Twoich kompetencji zarówno poprzez szkolenia, jak i ambitne zadania

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • preferencyjne pożyczki

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

  • #współpracuje – zarówno z Klientami, jak i Pracownikami całego Banku

  • #inicjuje – poszukuje nowych rozwiązań, pomysłów i metod pracy

  • #dostarcza – osiąga założone cele i wywiązuje się z terminów

  • #całym sobą czuje FLOW – każdego dnia wykorzystuje swoje indywidualne drivery motywacyjne

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.

  • Całym sobą czuję FLOW, to program rozwojowy dla doradców i menedżerów Sieci Sprzedaży. Dzięki działaniom rozwojowym opartym na metodologii motywatorów Reissa, każdego dnia pracownicy wykorzystują swoje indywidualne drivery motywacyjne.