Ta oferta pracy jest nieaktualna od 52 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Klienta

  • Pleszew, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 02.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Obecnie do Oddziału Banku poszukujemy osoby na stanowisko:

    Doradca Klienta
    Miejsce pracy: Pleszew
    Nr ref.:DK/07/PLE/2018

    Zadania:

    • profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, jakość sprzedaży i obsługi Klientów;
    • aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank;
    • samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych;
    • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku;
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia co najmniej średniego;
    • wysokiego poziomu kultury osobistej;
    • łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
    • ponadprzeciętnych zdolności interpersonalnych;
    • zaangażowania oraz nastawienia na sukces i wyniki;
    • dobrej organizacji pracy;
    • dynamizmu w działaniu;
    • umiejętności obsługi komputera;
    • doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;
    • pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
    • wprowadzające szkolenia produktowe i rozwijające kompetencje;
    • atrakcyjny pakiet socjalny (mi.in.: prywatna opieka medyczna, karta multisport);
    • wynagrodzenie stałe i premię adekwatną do uzyskiwanych wyników. 
    Pleszew - APLIKUJ

    W temacie korespondencji elektronicznej prosimy o napisanie pełnego numeru referencyjnegoSantander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy.

     

    Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Strzegomska 42 c(dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.

     

    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.

     

    Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.

     

    Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są w dokumencie: Informacja o ochronie danych osobowych dla kandydatów do pracy w Santander Consumer Bank S.A., umieszczonym na stronie https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/ .