Doradca Klienta Premium

  • Łowicz, łódzkie
  • Specjalista
  • 2019-01-22
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 2019-02-21)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Doradca Klienta Premium
    Łowicz

    Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

    W Banku BGŻ BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

    Masz jak w banku:

    • kompleksową współpracę z klientami z segmentu Premium;
    • budowanie długotrwałych relacji z klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
    • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań;
    • zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
    • efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

    Twój kapitał: 

    • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
    • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
    • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta z segmentu Premium;
    • ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
    • umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami;
    • nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
    • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
    • inicjatywa i elastyczność w działaniu;
    • prawo jazdy kat. B.

    Gwarantujemy:

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
    • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowania jego przewagi konkurencyjnej;
    • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
    • stabilne warunki zatrudnienia;
    • niezbędne narzędzia pracy oraz atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
    aplikuj

    Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank BGŻ BNP Paribas S.A. („Bank”) z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Kasprzaka 10/16.
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z:
     wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w Banku lub innej spółce z siedzibą w Polsce albo za granicą, wchodzącej w skład grupy kapitałowej do której należy Bank BGŻ BNP Paribas S.A (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
     przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
     spółki z grupy kapitałowej BNP Paribas. Szczegółowy wykaz dotyczący tej grupy znajduje się na stronie internetowej Banku (https://www.bgzbnpparibas.pl/korporacje/oferta-grupy-bnp/podmioty-bnp-paribas-w-polsce) oraz w oddziałach Banku,
     podmioty świadczące usługi na rzecz Banku w zakresie wykorzystywanej infrastruktury IT, w tym dostarczające elementy infrastruktury IT,
     firma medyczna współpracująca z Bankiem w zakresie wykonywania wstępnych badań lekarskich.
    Bank przekazuje Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego w związku z korzystaniem z infrastruktury IT. Dane osobowe są przekazywane m.in. do USA i innych krajów trzecich, wyłącznie na podstawie Standardowych Klauzul Umownych wydanych przez Komisję Europejską.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
     2 lat licząc od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata – dotyczy danych osób, które nie zostały w Banku zatrudnione ale wyraziły zgodę na wykorzystanie ich danych w przyszłych rekrutacjach,
     do zakończenia rekrutacji w związku z którą kandydat aplikował do Banku – dotyczy danych osób, które nie zostały w Banku zatrudnione i nie wyraziły zgody na wykorzystanie ich danych w przyszłych rekrutacjach,
     przez okres 5 lat od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata, dotyczy danych osób zatrudnionych w Banku po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji
    Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodności z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.
    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) , przenoszenia danych (art. 20 RODO).
    W związku z przetwarzaniem Pani / Pana danych osobowych przez Bank przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
    Bank powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez email: [email protected]