Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Klienta Premium

  • Lublin, lubelskie
  • Specjalista
  • 2017-12-05

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Doradca Klienta Premium
Lublin
Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

W Banku BGŻ BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.
Masz jak w banku:
  • kompleksową współpracę z Klientami z segmentu Premium,
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
  • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań,
  • zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas,
  • efektywne realizowanie celów sprzedażowych.
Twój kapitał:
  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne; 
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Premium;
  • ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
  • umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
  • samodzielność i dobra organizacji czasu pracy;
  • inicjatywa i elastyczność w działaniu.
  • prawo jazdy kat. B.
Gwarantujemy:
  • możliwość rozwoju  osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym  banku o międzynarodowym zasięgu,
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej,
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • atrakcyjne narzędzia pracy i świadczenia socjalne.
 
aplikuj