background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Świdnica
    Świdnica, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • sprzedajesz produkty bankowości detalicznej
  • znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe dla Klientów
  • pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientami
  • obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe
  • dbasz o najwyższą jakość obsługi

Nasze wymagania

  • lubisz sprzedaż, pracę z ludźmi, jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i zaangażowaną
  • (jak nikt!) potrafisz wsłuchać się w potrzeby Klienta i dostosować do nich ofertę
  • dbasz o swoich współpracowników i cenisz sobie pracę w zespole
  • masz min. 9 m-cy doświadczenia w sprzedaży w banku lub innej instytucji finansowej
  • posiadasz wykształcenie minimum średnie
  • zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy

To oferujemy

  • # umowę o pracę - pierwsza na 6 miesięcy
  • # jasne zasady premiowania
  • # przejrzyste ścieżki awansu
  • # konkursy wewnętrzne
  • # przyjazna atmosfera

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • opieka stomatologiczna
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • program emerytalny
  • preferencyjne pożyczki
  • napoje
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • wellbeing

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Twój Zespół

  • #współpracuje –zarówno z Klientami, jak i Pracownikami całego Banku
  • #inicjuje – poszukuje nowych rozwiązań, pomysłów i metod pracy
  • #dostarcza – osiąga założone cele i wywiązuje się z terminów
  • #Całym sobą czuje FLOW – każdego dnia wykorzystuje swoje indywidualne drivery motywacyjne

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
  • Całym sobą czuję FLOW, to program rozwojowy dla doradców i menedżerów Sieci Sprzedaży. Dzięki działaniom rozwojowym opartym na metodologii motywatorów Reissa, każdego dnia pracownicy wykorzystują swoje indywidualne drivery motywacyjne.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
DK/03/LG,DK/06/WR,DK/04/SWI,DK/05/ZGO,DK/05/WAL,DK/05/SSL, DK/06/OLE,DK/06/GL

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Doradca Klienta, Świdnica